Cayin

2018年11月28日 星期三

本地人手製作的產品Potanical Skin Care

由我陀住樂樂既時候

我就開始留意市面上既天然護膚品

我喜歡天然既產品都因為離不開係完全無添加

孕婦真係好需要更加注重喔

所以我今日想介紹這個做全天然手作護膚品牌

Potanical Skin Care


為百分百香港本地設計、本地⼈人⼿手製作的產品

由研究同制作都都係自家制嘅

呀!仲有包裝都係呀!


我特別喜歡薰衣草面霜


因為我上2星期,外出完一天工作

回到家發覺右邊面頰忽然敏感起來

好痕癢,一點點紅腫起來


我嗰刻就馬上醒起薰衣草可以幫到我


薰衣草可以抗敏

舒緩痕癢紅腫肌膚

仲有好高的保濕成份


所以我就馬上用佢

確實即時覺得無咁痕

第二天早上我再照鏡已發現一點點紅已退了40%

真係太好了

我大約用咗兩個禮拜而家嘅肌膚已經好好多啦


最重要嘅質地唔會話好膩膩的

敏感皮膚本身已經好唔舒服所以揀選產品嘅質感都好重要

輕易被皮膚吸收

感覺都舒服好多啦

另外玫瑰爽膚水同埋面霜我都係好鍾意用



尤其是近這幾天

天氣變冷了

就好適合用這兩樣產品

我啲皮膚係真係好缺水

尤其是額頭

天氣凍就出現一條條火車軌



玫瑰成份本身就有好好嘅滋潤效果



幫肌膚立刻補充水份

減少幼紋出現

之後上妝都貼服好多啦!

或者有時我去做完運動

打完拳噴一噴

都可以安撫返肌膚

Sales Point 銷售點:  

The Barn, Shop 201- 204, D2 Place TWO, Leory Plaza,15 Cheung Shun St, Cheung Sha Wan  

The Barn: 香港九龍荔枝角長順街15號D2 Place TWO 二期2樓   

YB 21: G/F, 62B Staunton Street, Central  

YB21: 香港中環士丹頓街62號B 

---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~



沒有留言:

張貼留言