Cayin

2018年11月22日 星期四

LANCOME Advanced Génifique Eye Light-Pearl™升級版冰鑽亮眼肌底液

我表情又多又誇張

加上長期Makeup

化妝又落妝... 所以好年紀輕輕時

我好早已好注重雙眼保養

除了平日會敷eyemask

我亦會每天早晚洗臉後加用eye cream

不過每年冬天

最乾燥的季節

單用eye cream真係唔夠滋潤的

好多時用完eye cream半天左右

下午就開始見到眼底好多細細條幼紋

由其化左妝

會見到一條條坑,唉,好肉酸

LANCOME既眼霜

我之前也講過好好用,空瓶推介我也有講喔!

LANCOME Advanced Génifique Eye Light-Pearl


升級版冰鑽亮眼肌底液

佢獨特的360°環迴冰鑽按摩棒配以多效護膚眼霜


有助撫平細紋和皺紋,並減退黑眼圈和下眼袋

我媽呀!一見到我用,就話買多瓶俾佢

佢話個冰鑽按摩棒好正


用來按摩幾舒服呀!

確實係,我都好喜歡個冰鑽按摩棒!

賣點黎!加上個精華質地又易推

質感水潤,塗上眼周肌膚無幾耐就吸收哂

---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~


沒有留言:

張貼留言