Cayin

2018年12月3日 星期一

聖誕限定Kiehl's x Andrew Bannecker

每年12月都係我最鍾意嘅月份

因為五顏六色嘅聖誕禮物都會出現係我眼前

花碌碌嘅嘢係特別令人開心

Kiehl’s寄來嘅聖誕產品一樣令我巧KAI心


首先皇牌產品一定係唔少得佢個金盞花爽膚水


係咩皮膚都啱用

超級溫又好保濕

有時忙完一天工作返到屋企卸妝之後

我個面頰嘅位會有少少泛紅

每次我都係用佢佢來幫我急救急救

真係好Work

而特效保濕乳霜我媽咪就好鍾意用㗎啦

佢話夜晚塗一層薄薄的

皮膚第二朝早會即刻補充番水份

完全係呢個天氣都唔會覺得繃緊


仲有佢個經典潤膚膏都係好好用架

我仲記得上次成瓶都俾我用晒


今次嘅包裝係聖誕限定

如果大家鍾意嘅就快啲去睇啦

---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~



沒有留言:

張貼留言