Cayin

2017年1月26日 星期四

SKII - 我要一個喚然一新的「我」

2017年,又新一年,

今年俾自己一個其中目標就係要擁有好肌膚,

有一個喚然一新的「我」

掌握自己肌膚,從而改寫命運

係SKII多年來的口號!

今年SKII神仙水同樣換上新年新包裝


多彩鳳凰,象徵著新一年重生,

真係靚到無得頂,每一次都好用心設計,

係獨一無二的日本墨流藝術,


送禮自用都開心!


神仙水!我多年來都有用!

應該話係頭號粉絲,因為真係可以改善肌膚底層,

做到的晶瑩剔透嘅效果,令肌膚更有光澤,

毛孔更細緻滑嫩!

每次洗完面用又得,當一個面膜用有得,

用沾有神仙水嘅棉花放在面上敷五分鐘,


就可以得到即時保濕同埋妝容更貼服嘅效果,

好多時都話,只要肌膚好又夠白淨,個人望落去都靚好多架!

係啲新一年,我真係要改善自己嘅習慣,

唔好咁夜訓,因為夜訓會令到肌膚變得好暗黃,

護膚品其實真係幫我唔少!神仙水係幫我不少,功勞也大的產品!

各位絲打們!我們也要一齊努力改寫肌膚命運,

幫肌膚打打氣!擁有好肌膚一定不能懶喔!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 

沒有留言:

張貼留言