Cayin

2017年2月2日 星期四

SkinCeuticals H.A.塑顏飽滿緊緻精華

年紀愈大,肌膚就好自然出現越來越多問題,

開始會見到細紋,肌膚會出現鬆弛,

雙下巴、虎紋、眼底細紋,額頭既火車路軌慢慢也會跑出來!

嗚... 我愈講愈傷心,因為我真係有呢啲問題啦,

加上我又唔想打針,唔想做任何微整形手術,

好多時都只會單靠產品去幫幫我!

所以揀選好嘅產品係好重要!

最近就收到一樽「SkinCeuticals H.A.塑顏飽滿緊緻精華」


其實隨著年齡增長,肌膚內的天然透明質酸會逐漸被分解流失,

所以必須搽一啲激活皮膚細胞基質既好東東,


促進透明質酸、膠原蛋白合再生,

咁就可以提升肌膚緊緻度!

全球 No.1 美國專業醫學護膚品牌SkinCeuticals 是業界的抗氧化權威,


一直與頂尖皮膚科、整形外科醫 生合作研究,

致力提供最高效可靠並可配合各種醫學美容療程提升療程效果的專業醫學護膚品,

所有產品均經過皮膚科醫生測試並獲醫學實證,

深得高要求用家支持愛戴,

我自己試用一星期多,發覺效果真係唔錯架,


個水份度大大提升,由其呢啲咁乾燥嘅天氣就特別明顯見到個效果,


同埋見到眼底嘅細紋都無咁深!

成個肌膚都更豐盈及飽滿緊緻,

難怪咁多行內名人都推介啦!

用咗一個星期多就有咁嘅效果,


相信我keep住唔好懶,持續使用就會更加好啦!



---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 

沒有留言:

張貼留言