Cayin

2017年1月26日 星期四

日本知名化妝品牌BCL (眉筆、眼線液、睫毛液的分享)

BCL係日本知名化妝美顏品牌,

於日本、韓國、香港、台灣等地非常暢銷,

我成日經過SASA也會看到B&C的眼線液,

我自己也有買來用過,頗好的!

前一陣子,收到品牌寄來的產品,


Woo~有嘢嘗試,正丫喂!

二話不說,開哂佢黎makeup la!

先嘗試防水兩用眉筆


這支眉筆有兩隻色,

分別有深啡同淺啡,

今次我就用淺啡色來作示範,來配襯返個髮色,


防水兩用眉筆有兩邊,

一邊係鉛筆,一邊係液狀,


兩面筆設計,非常之方便!

內含特殊防水護膜,能24小時防水、防汗、防皮脂,

鉛筆筆頭,很容易就畫出我想要嘅眉型,


極細及柔和線條都容易操控到,

而液狀筆頭採用具彈力感的極細毛筆型設計,可以輕易咁補番啲色呢!


三兩下手勢就搞掂頭眉啦!


24小時防水眼線液


深啡色同黑色選擇,


包裝上都有寫,具24小時防水防油脂配方,

確實我出咗成日街都冇熊貓眼嘅出現!


尖端筆頭都容易操控,

出水很均勻,我自己就鍾意黑色眼線液,


但係如果唔鍾意太利既眼妝,可以選用啡色,

筆尖也非常好畫,也不太掉色!

我咁多年來都用眼線液,因為比眼線膏和眼線筆都好用些,

顏色又夠實!yeah~

梳型濃密纖長睫毛液


最後梗係要搽返睫毛液,我自己個人認為睫毛液太水,

用後睫毛容易向下垂,不會做到一個誇張效果,

因為我係喜歡太陽花的效果的,如果喜歡較為自然的人就可以選用,

獨創掃頭設計,前端斜面構造,從睫毛根部定型,


改良纖維全面覆蓋每根睫毛,令睫毛更順滑,塑造極緻纖長效果,

幾下手勢就做到纖長分明的效果,


就算我的下睫毛比較短,刷頭設計也令我很容易刷到,

纖長效果都頗棒,而且曱甴腳都冇!

好啦,今日分享住咁多先,希望大家鍾意我嘅分享啦!


---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 

沒有留言:

張貼留言