Cayin

2018年8月12日 星期日

Institut Esthederm全新注活細胞水漾精華噴霧

Institut Esthederm全新注活細胞水漾精華噴霧


我最記得自己曾經K.O.左兩支

上年夏天我就用咗兩支


我仲記得放暑假嗰陣天氣好炎熱

我又成日戶外活動

跟住我就將呢一支精華擺落袋


今年夏天同樣一樣

只要我出去游水或者打拳我都會帶住佢

Institut Esthederm全新注活細胞水漾精華噴霧



佢係醫學美容護膚品牌

來自法國水漾活細胞權威

獨有「100%細胞水專利」

結合專業皮膚知識和頂尖科研

注活肌膚細胞,締造健康水潤的年輕美肌

所以絕對可以放心使用

其實一啲都唔陌生,佢都係法國頂級護膚品牌

呢一支仲要係佢嘅皇牌噴霧

入面蘊含獨有100% Cellular Water Patent 細胞水專利

豐富透明質酸


即時為後續護膚品增強保濕功效

再加埋品牌進行嘅醫學科研

就成就咗呢支可以激發肌底細胞潛嘅全新注活細胞水漾精華噴霧

為細胞注滿活力提供抗皺真正屏障

重點就係可以幫肌膚高效紓緩保濕

噴霧可以極致發揮新陳代謝功能

有時做完運動噴一噴

就可以發揮舒緩嘅效果

佢無添加色素香料,性質溫和

好多人會問化咗妝都可以噴?

冇錯!我就係咁樣!

噴完之後感覺冰涼舒服

特別係呢個咁熱嘅天氣用

使用方法亦都好簡單

可以當係平日早晚嘅爽膚水

亦可以係日常化妝之後使用

如果你做咗激光或者彩光療程

都可以用佢舒緩肌膚的不適

適合任何膚質及年紀之女士使用

抵抗衰老~

另外提提大家到以下網址登記就可以換取試用裝㗎啦

以下是登記換領試用裝活動詳情:

活動網頁開始及登記換領試用裝時間為‪8月17日至9月16日‬

首300名登記,可獲Institut Esthederm注活細胞水漾乳霜10ml乙份;第301-1,000名登記,可獲輪廓極緻昇華乳霜5ml乙
份。

銷售點:可於GRATUS網上平台


或BIODERMA概念店購買


---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~


沒有留言:

張貼留言