Cayin

2018年8月12日 星期日

「Make-up is my power」Lancôme極致無瑕持妝粉底液

其實一啲好用嘅粉底嘅特質係有啲咩呢?

對我來講只需要夠透薄

遮瑕度高同時亦都夠光澤感同埋水潤感

最近我就收到Lancome妝前柔滑隔離霜


真係好好用!

用完之後個底妝都會貼好多同埋膚色亦都會提亮左

佢有獨有Elasto-Smooth科技有效地折射光線


能有效地修飾幼紋、毛孔及瑕疵


最重點就係質感輕盈

不含油份



用完再上粉底真係好靚!

冇錯!佢個粉底真係好like


全新極致無瑕持妝粉底液

含有SPF38/PA+++

登陸亞洲仲要宣告「Make-up is my power」

頭先我都所講我揀粉底有幾樣特質

今次呢一個粉底液都做到哂

Very good呀!



品牌寄咗01同埋04號色俾我

但係由於我最近都曬得好黑

冇錯!我膚色仲黑過有啲男人

所以04號色係絕對啱我用,哈哈!

不過遲啲白返啲

就要溝色用啦!我要努力美白

好啦~講返正題先

粉底液質感好水潤,所以係非常之易推

使用之後好貼服

明顯睇到能夠遮蓋瑕疵同埋粗大嘅毛孔


入邊含有吸油成份可以幫助吸收油脂

我出咗成日街返到家

都可以維持嗰個妝容

所以我覺得佢嘅持久度係非常之好

所以總括而言呢兩樣產品我都係好鍾意!


---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~


沒有留言:

張貼留言