Cayin

2018年7月16日 星期一

OLAY專屬美白方案 (28天看得見的美白)

青春是一種態度.無齡無懼

大家最近也經常聽到這廣告

如果問我,我也是一樣

不同年齡也有不一樣的美

我地每天也要努力,抗衰老!

不過我首先要做既就係乖乖地今個夏天繼續keep住要美白

無辦法,太多户外活動,

不停去接觸太陽,曬到黑麻麻

一白遮三醜,我今個夏天就要給自己一個目標

要擁有水感亮白美肌

這幾樣OLAY產品就可以幫我


專屬美白方案

OLAY皇牌光塑淡斑精華+微磁導入透白面膜 +保濕百搭油

我用左一星期已明顯看到啲色斑也減淡左

看得見的美白

個精華係我其中好喜歡的產品


效果好好


皇牌淡斑精華係連續3年銷量No.1美白產品

獨家日本美白技術Pearl-Optics Technology珍珠光學科技和維他命B3


保濕得來又可美白

另外可再加保濕百搭油


佢個質感透薄不黏膩,用後瞬間滲透

平時洗完面又可直接塗抹在肌膚


來一個簡單的按摩去喚醒肌膚健康光澤

蘊含多種天然植萃油

調節肌膚水油平衡

補濕、美白、抗老

三樣功效齊齊發揮出來

最後這個微磁導入水潤面膜套裝


佢平時一個星期用一至兩次既急救面膜


澳洲專利創新微磁導入科技

以天然微磁波力量

深層滲透入肌底


平時可能大家都會覺得敷完個面膜

皮膚嘅滋潤度都唔係好高

所以如果加入左呢一個微磁導入儀

佢可以釋放出天然微磁波力量

將微米級面膜精華推進肌底

用完之後比起平時就咁敷面膜嘅滋潤度就會大大提升㗎啦!

幾個按摩步驟就可以幫助肌膚更加有水潤度

慳時間又方便!

用後肌膚即時變得緊緻飽滿

同埋更有彈性!皺紋即時冇咁明顯!


---------------------------------------------------------------

***加入Cayin的Facebook專頁~

論壇地址:forum.php?mod=viewthread&tid=874207

沒有留言:

張貼留言