Cayin

2018年7月16日 星期一

膠原蛋白美肌飲

又到飲Collagen Drink時間

我平時夜晚訓前點都要揾嘢飲下!

最近這星期我就keep住飲LANEIGE 膠原蛋白美肌飲


我覺得佢幾好

晚飯後一枝,入口酸酸甜甜咁,

味道都唔錯,同樣易入口

全新膠原蛋白美肌飲把握晚間黃金修復期修護肌膚

我一定要保持皮膚補濕水潤

除咗日常有冇程序不能少之外

飲Collagen Drink也可以幫幫我!


骨膠原一向對女性黎講都係恩物

綠茶GABA減壓助眠同時促進膠原及彈力蛋白合成

Laneige萃取自魚類優質膠原蛋白

極細分子量


比起市面上較知名Collagen品牌是萃取自豬的膠原蛋白折然不同

更易吸收。

外敷保養再加埋內服補充就更加可以繼續keep住咁靚啦~

飲得到的Sleeping Mask!

---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~

沒有留言:

張貼留言