Cayin

2018年3月26日 星期一

發揮自身獨有魅力。創造天生美肌。THREE

THREE嘅護膚品一向都祟尚天然

全新「THREE肌能」護膚系列


天然成分高達96%

專針對肌膚自我防禦力

利用月桂葉精油和乳香精油作為主要精油配方

令身‧心‧肌膚都恢復平衡白滑嬌嫩

上兩星期我就去咗了解佢哋嘅New Collection


主題係健康,我仲整沙律同Smoothies


當日我都有嘗試佢哋嘅粉底液

我仲覺得非常之好

今次我就會主打講佢哋化妝品

同樣也好令我喜歡

THREE彩妝將最前端的流行時尚,

化為簡單易上手的彩妝新準則

淨係睇包裝,簡簡單單咁


帶來清透的顯色與愉悅的心情

強調柔潤與輕透的妝感,以光澤來呈現繽紛的色彩

讓任何顏色都能與膚色自然融和

THREE 天使煥采精萃粉底


共10色,天然由來成分83%


質地非常幼滑,高透明感及貼服力高

含有75%以上來自植物的美容液成分

針對肌膚原來的美麗膚質及肌膚問題

含有SPF38 / PA+++,不含紫外線吸收劑

富含9種植物油‧油脂‧萃取精華

不過遮瑕度就爭小小

所以譬如黑眼圈同埋毛孔粗大嘅位置就要再加遮瑕膏啦

又或者可以用THREE 煥顏緊緻魔法棒


專針對肌膚黯沉及凹凸感

是一枝修瑕棒

輕柔順滑的質感


只需輕輕塗於在意的法令紋、鼻翼及面頰的毛孔

以及眼部細紋

令到光線的反射角度改變

跟住就會令到法令紋變得淺了、毛孔又好似冇着咁

重點係早上又用得晚上又用得

就像Good-Luck Charm 般想一直帶在身邊的全新Must Have產品

THREE凝光蜜粉


天然由來成分80% 共4款

不含苯甲酸類防腐劑

不使用人工合成香料

不使用動物由來原料

不使用礦物油

用完後,輕輕上一層


由內而外的通透光澤,突顯淨透美肌

富含8種植物油成分

質感精雕細琢,掃一掃就能展現柔和光滑美肌

---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~

沒有留言:

張貼留言