Cayin

2017年7月2日 星期日

瑞士Suisse Programme「Why not have a break」

現今女性,生活忙碌

日日都要返工,經常OT

一係就要照顧屋企,忙住湊仔

身兼多職

跟住年紀越大,又會見到皮膚越來越多問題

開始變得疲勞暗黃,缺乏光澤....

唉,唔想再數落去啦......

最近收到瑞士殿堂級護膚品牌 Suisse Programme

為我訂製既「Why not have a break」禮品包



入邊呢精緻立體金魚造型茶包已經比我飲晒啦!


每日一包,見到金魚茶包,心情都開心啲

入邊仲有尊貴產品為肌膚進行SOS


補充基底營養!

講精華!我日日都要用架啦

這一盒係緊緻必備!活氧保濕提升原液


含有專利BCC(生物活力細胞複合元素)

可以令到肌膚細胞處於活躍嘅狀態,

更加吸收護膚嘅成份!


保濕度唔單止高,用完之後都感覺皮膚彈性增加左

好似建立咗個保濕屏障咁,幫我阻擋外界既侵害呀!

透明嘅水狀質地又容易被皮膚吸收!


使用一排,仲可以覺得個下巴冇咁下垂,


可以幫助肌膚有提拉嘅作用...

跟住就不能少嘅防曬產品都有

這一支智能活水防曬乳液


含有SPF 15

我最怕啲防曬乳液癡笠笠


這支防曬就唔會啦,質地好清爽,

仲可以幫肌膚做一個保濕

用完佢再化妝都得架!

---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo

沒有留言:

張貼留言