Cayin

2017年7月14日 星期五

為肌膚化解缺氧危機 - Exuviance® O2 補氧活膚面膜

皮膚欠缺光澤就係我最大嘅問題

呢排仲要病咗添

我個樣殘到冇朋友

完全好似死屍咁,非常之暗啞!

有時真係要靠護膚品幫下手先得!

Exuviance® O2 補氧活膚面膜能為肌膚化解「缺氧」危機,

為肌膚注氧,喚醒暗啞疲倦的肌膚,即時亮澤透白

我對Exuviance已經好熟悉

因為連facial treatment我都做過好多次!

由全球果酸權威研創,美容院權威品牌 Exuviance 擁有逾 100 項配方專利,

被全球多個著名的化妝及護膚品牌選用,備受醫學美容界推祟

產品溫和親膚,啟動肌膚自然再生,煥發健康光澤,即使敏感肌亦適合使用

今次就嘗試佢哋兩個產品


就係微晶淨滑煥膚霜同埋O2補氧活膚面膜,


我好鍾意呢一個煥膚霜,


入面一粒粒細細粒嘅粒子,


搽上面,輕輕打圈,


入邊仲有個木瓜酵素,個香味超級香!

另外仲有含有10%嘅甘醇酸

可以刺激底層細胞更新,幫皮膚做一個去角質,

中途仲可以用熱毛巾敷上面上,可以幫助佢快速吸收!

用完之後皮膚真係好滑,


仲要係即刻睇到個肌膚好白淨!

用完呢個換膚霜去角質之後,

就即刻用返呢個O2補氧活膚面膜,


佢係專針對我呢啲暗黃肌膚,

可以為細胞提供氧氧,製造更多嘅骨膠原

急救用都好好架!


敷上面唔駛1分鐘就會變成泡泡面膜,



泡泡仲好細嫩,中途會覺得有少少吉吉地,

入邊含有醫學科研尖端成份,

含有6%葡萄糖酸及乳糖酸,

令到氧分子可以到肌膚底層,即時可以喚醒疲倦肌膚,

用完會即刻睇到效果真係好正,


本來朝早一起身個樣殘到爆炸,用完即刻精神返晒喔!

有興趣既朋友可以去 https://goo.gl/BPquw2


是次產品由Exuviance提供!

沒有留言:

張貼留言