Cayin

2017年4月26日 星期三

淨白光感肌 - Neogence光感超淨白系列

係人都想擁有淨白光感肌?

Neogence呢個台灣品牌我一直都好喜歡,

之前用過佢嘅美白精效果都非常之好,

今次推出全新光感超淨白系列糅合3大超智慧淨白分,

有效淡化斑點、淨白膚色及強化肌膚防禦力!

上星期我就參加左「初夏・Neogence x SaSa 光感肌淨白學堂」


而且仲有下午茶嘆!


親身體驗光感肌是如何煉成的,


重回學生時代!

課堂分為3節,

Neogence台灣總部更派出品牌型男教授Tevan Hung及助教Nick Wu

到場分享光感肌在台灣是如何普遍!
我哋仲親自自己做面膜添!


我返到家後馬上用,效果真係唔錯!


品牌做送咗三樣產品俾我哋!


唔使講啦!我鍾意嘅嘢梗係馬上用!

首先講吓個面膜!


我自己都幾鍾意用,一盒有4片,

1%酯化維他命C+熊果素+維生素B5,淨白舒緩肌膚

面膜紙比一般面膜比較厚身,


但係敷上面都好貼面,

敷10分鐘左右已經可以睇到個肌膚色澤光澤左,


我仲見到塊面同條頸兩節色,救命,哈哈!

之後用返精華,呢個精華質地好容易被皮膚吸收,


而且好水,用完之後唔會話有膩痴痴嘅感覺,

肌肽活化、增強肌膚防禦力,預防斑點生成


除咗有美白功效,保濕嘅功效都很好,

用咗佢我又唔會再特意再加多個保濕精華,

白淨補水一支過,幾方便我!

最後就到光感濾鏡瞬白霜,份量係唔可以攞太多,


我發現一攞太多就會有泛白嘅情況,


取適量於面部及頸部按摩至吸收,


超智慧淨白成分+折射光感科技

SPF15物理性防曬係數,清爽控油


成日話一白遮三醜,所以記僅唔可以忽略美白嘅步驟,

由其係夏天,紫外線最強嘅時候,就更加要做足美白功夫啦!

---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo

沒有留言:

張貼留言