Cayin

2017年4月25日 星期二

Crabtree & Evelyn手部修護的日夜之旅套裝

對Crabtree & Evelyn這個品牌其實絕不陌生,

咁多年來都係用佢,

仲記得我有一輪好瘋狂,

無論洗頭水沐浴露爽身粉香水全部都係Crabtree & Evelyn,

點解咁迷戀?離不開都係因為佢個香味好吸引我!

Crabtree & Evelyn嘅產品有兩種香味我係好鍾意,

第一係海洋味,第二就係玫瑰味,

今次收到品牌寄來嘅手部修護的日夜之旅套裝,

日間防禦,夜間修護

締造完美無瑕雙手,Yeah!都係我喜歡的玫瑰味!

打開包裝,看看有3枝產品!

Rosewater抗污染手部隔離霜
Rosewater手部修護霜
Rosewater晚間手部深層修護霜

隔離霜係乜東東?


就係建立抗污染透氣保護屏障,

阻隔外來污染物,照顧手部肌膚底層,

簡單啲來講即係Base,可加強滲透力,

選用天然植物成分,如山桑子、甘蔗、楓糖/糖槭、橘子及檸檬等,

有助手部修護霜吸收,


用完之後都會即刻睇到肌膚柔軟左好多,


因為我係成日洗手既人,對手長期都好多乾紋,

潤手霜係我必須要有嘅東東!

我擺在洗手間,

每次洗完手,都用返隔離霜,

日頭先用Rosewater手部修護霜,


質地會較為清爽,加上細細支帶出街好方便!

用完之後雙手都好香噴噴!


相信鍾意玫瑰嘅人都唔會抗拒佢!
晚上就用返Rosewater晚間手部深層修護霜,


質地係較為滋潤,具修復及亮澤柔滑功效,



重點保濕及撫平乾燥肌膚,馬上可以軟化乾燥肌膚!


我成日都話雙手肌膚可以出賣年齡,

所以必須要好好保養喔!

---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo

沒有留言:

張貼留言