Cayin

2017年3月19日 星期日

全新VS首創修護X造型雙效精華系列

成日都話我有頭髮煩惱,

有時個妝化得幾靚都好,個髮型一唔掂就好煩,

加上我成日染頭髮,仲要日日都用鬈髮器,

黎唔開都係乾旱問題!

所以簡單啲來講護髮油係必備嘅東東黎!

今次收到全新VS首創修護X造型雙效精華系列,


一共有3支產品,三種不同觸感,雙效同樣滿足我頭髮需要!

先睇下呢支保濕順滑精華水,


洗完頭吹乾之後每次都噴一噴佢,頭髮就即刻冇咁乾旱啦!

我都知道有啲人唔鍾意用護髮油,

所以選用精華水係唔錯嘅選擇,

一來質地清爽,唔怕油膩感覺,


簡簡單單噴幾下頭髮就可以撫平毛燥!


修護受損頭髮同時可以因應需要達到不同造型效果!

而光感瑩潤美髮油,我都幾鍾意用,

其實我晚晚都會用美髮油,

我揀選美髮油嘅條件就係容易吸收就可以啦!

佢絕對做到呢個效果,㧵幾下搽落頭髮到,


一陣間就吸收晒,頭髮即時更有光澤,

加上改為噴霧裝,直接噴落髮絲,


唔使接觸到雙手都油膩膩!


最後這支捲盈修潤彈力素乳液都一樣不錯,


只要每朝早造型前搽少少,再用鬈髮器卷,

個效果都好睇好多!護髮+造型一支搞掂哂!good ar!


限時優惠連結:


買任何一支單雙效精華即減$20

---------------------------------------------------------------

***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo

沒有留言:

張貼留言