Cayin

2017年3月19日 星期日

SKII觸得到的發光肌 - 新推出Atmosphere 系列

觸得到的發光肌?唔使問!係人都想要!

每憑就到夏天,都會推出一系列嘅美白產品,

我呢個冬天真係懶到一個點,

不停夜訓,又唔敷美白面膜,又唔常用美白精華,

防曬又有時忘了搽!其實唔好話暗黃,

連我朋友都話我面上嘅雀斑深色左!

而家來到美白季節!點可以仲唔加倍努力!

上個星期齊齊來到SKII event,


又有兩樣新產品推出!


產品專針對皮膚黑色素,美白之餘,仲要肌膚散發光澤感!


新出嘅Atmosphere 多效防護乳,


輕盈透薄,我塗上面時,


就很容易推開,質地非常清爽不厚重,

摸落又不會黏膩!就好似平時用嘅乳液一樣好推!


另外多謝SKII送我環采鑽白精華,


屋企嗰枝我剛剛用完,又收到一枝啦!yeah!

這枝精華真係好正架!


使用第四天已經睇到嗰個效果,成個膚質都有改善,

明顯額頭無之前咁暗黃暗啞啦!

同面部嘅色澤都接近返!


另外仲有全新的SKII 環采鑽白CC霜,

五重功效,全效美白,極效防曬,完美遮瑕,深層滋潤及綻放光采!

蘊含Day Soft Aura White成分,可以化妝同時美白,

高達SPF50+/PA++++防曬指數,保護肌膚免受紫外線UVA及UVB傷害,

可以輕易咁遮蓋瑕疵,要化裸妝話咁易!

而且唔會有好厚重感,最啱我呢啲人,

防曬粉底修護一take過!

內含保濕配方,而且加入左珍珠光粉,

平時就咁出街食早餐買下野,

就咁用呢個CC Cream就啱晒!

---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo

沒有留言:

張貼留言