Cayin

2016年3月14日 星期一

GENEheal「女神」的三次方療膚劑

早前我已一早聽聞GENEheal「女神」的三次方療膚劑效果很好,


好多人用左也讚不絕口,

係法國Geneheal硏究所硏發出來,




專救毛孔粗大,啞暗,粗糙,暗瘡性!


雖然Cayin現在無怎樣生暗瘡,

但鼻及額頭毛孔也是較粗大粗糙,

有時仲會爆啲暗粒出來!要成個星期先可以KO佢!

而且加上我長期夜訓,膚色好容易就變得暗啞、無光澤,面又黃,

所以我成日都會揀用啲令肌膚光澤既產品!

希望唔駛化妝落街至少都見得下人呀!

但用左這三枝精華一星期後,我也要讚呀!


十分推薦!皮膚係勁有光澤,好健康的,膚色又均勻左白淨左,

效果超乎我所想的,肌膚變得更加細緻幼滑,


額頭既粒粒也看到慢慢謝掉,油脂分泌也明顯減少,

細細粒的粉刺也沒有跑出來啦!


家下就算無任何makeup都可以有信心咁走落街!


其實第一枝是深層亮膚緊致療膚精華,


係整套嫩白療程中,含最高美白效能的精華,

有熊果素及傅明酸和獨有嫩膚青春素成份'啤洒花脂酸'

可以使肌膚年青嫩白,

質地好水,


一塗上面,已經馬上吸引哂!



最正係眼的肌膚也可以用呢!

第二枝是因子亮白保濕精華乳


除了含美白功能的成份外,

產品中含量較多的角鯊烷及透明質酸鈉的兩款絕配精華,

質地厚身少少,但我全面連眼的肌膚也塗上,


用後馬上感覺到好保濕的!我甚至連眼霜也沒有用也很OK,



第三枝是因子嫩白速效精華霜,


含荷荷巴油及單硬脂酸甘油酯,能滲透角質細胞,

維生素E、金縷梅及特醇的紅沒藥醇、辛酸提取液,

有效抗炎,收粗大毛孔,促進傷口癒合的能力!

質地最厚身的一枝,所以如果是油性肌的人,



可以選擇只在晚間使用,

另外一般皮膚的,如想加強效果,

白天也可用,但白天塗完後必須另塗防曬產品!

總括這套GENEheal「女神」的三次方療膚劑我係好推介,

用了兩天其實已開始看到效果!

難怪咁多人讚呀!


---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 

沒有留言:

張貼留言