Cayin

2016年3月11日 星期五

Crazy Monkey濟州馬油面膜

早排收到一盒面膜,


打開包裝,看到一張張面膜上也是一隻馬,


不用看名字,也知道與馬有關的,


馬油,其實近年也是經常聽到,

我樂樂也是用馬油塗面,塗身體的!

性質溫和,又可以好快滋潤肌膚!

所以馬油係眾多品牌中也會採用的!

上網一看,其實Crazy Monkey喺韓國是相當紅的!


好多韓國人也會選購!而濟州馬油面膜就係其中一樣熱賣人氣產品!


面膜含維他命B5、腺苷及植物成分馬齒莧,積雪草及金縷梅

有效抗皺,加強皮膚纖維細胞及膠原蛋白增生,撫平皺紋,平滑肌膚

為肌膚同時帶來深層滋潤,令皮膚更有彈性白滑!

前天,我外出一整天,忙學校的事,

回到家已經是晚上了,身體也好累,

由於化妝也化了一整天,所以缷妝後,

也看到額頭的細紋頗明顯的,鼻邊也已經脫皮了,

我就馬上打開這個馬油面膜敷15分鐘,



肌膚就立即回復返水潤飽滿,即時都睇到肌膚無咁攰!


很明顯的!

而且係令到整個膚色也有提亮點,

看相片就明白!



我連續敷三天,連上妝也好貼服!皮膚keep住也好靚的!


連我妹用完一次後也讚!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 

沒有留言:

張貼留言