Cayin

2016年3月11日 星期五

(附短片) 我的護膚油抗冬天

其實我由今個冬天就開始用護膚油,

從前我係好怕用油的產品,

因為我係好怕油膩感,同埋太油的話,

我就好容易長痘痘!

不過因為今個冬天實在太乾,

同埋我皮膚又較以前缺水,

直情有幾日,我係乾到個面好痕,

所以我就開始嘗試用護膚油!

我想推介三種油!


它們簡直係我今個冬天的好好幫手!



睇個瓶都知,三枝都用左一大截,

我先講我最鐘意的護膚油,

就係這枝NUXE全效晶亮精華油


佢個香味係超正,我勁鐘意!

全部也是用植物精萃製成!

直頭搽完佢,個身同噴左香水無分別!

本身佢係好多用途,可以用來塗頭髮、面同埋身體!

但我覺得用佢黎塗頭髮同面就稍為太油膩!

所以我係好推薦用佢黎塗身,因為手手腳腳既皮膚都係比較乾!

沖完涼即刻用佢,之後去訓覺都會好舒服!

好濃的花香味,仲可以舒緩緊張的心情!

第二枝就係我用來搽面的SKII護膚精華油


剛開始用時,我覺得佢係有少少油膩的,

後來我將份量減少一點就好好多,

因為有時太乾的天氣,真係用好潤既面霜都好似不太足夠!

那時我就會用佢!

佢特別之處就係SKII用佢經典既PITERA™成分及精華油

以黃金比例製成,咁所以用前要輕搖瓶身

然後我就會倒3-4滴塗均整個面同頸

記住份量要取自己膚質而定,

我用完後,第二朝起身我就覺得整個面都好有光澤,

同埋點解我咁鐘意佢,就係我用佢咁耐,

都未嘗試過因為咁,而生油脂粒同埋痘痘架!

而且又解決到我乾燥既問題!所以我覺得佢好正!

最後一枝就是這枝LUCIDO-L美髮油,


唔覺唔覺都用左三分二份量!

由於我每晚都習慣吹完頭先訓,所以頭髮都較為乾!

這枝美髮油放落手到,係會摸到有黏膩感覺,

但塗上髮尾再吹頭,係另一回事,完全係即時被頭髮吸收哂,

我再用手摸一摸,完全係沒有黏膩感

頭髮會馬上變得柔順,有彈性!

相比我平日就咁用風筒吹頭,效果也頗大差別!

連梳頭都易梳左!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 

沒有留言:

張貼留言