Cayin

2016年3月23日 星期三

(極力推薦) Bobbi Brown活肌遮瑕氣墊粉

Bobbi Brown也推出了氣墊粉底啦!


其實除了眼線,我也沒有用過Bobbi Brown的底妝產品喔!

今次真的是第一次接觸!




本身我覺得新推出的氣墊粉底也是會較油膩,

因為歐美品牌給人感覺也是會較厚重感,

後來BA姐姐告訴我,原來氣墊粉底也是係韓國製造,

今次還推出六隻顏色供給客人選擇,好貼心!

全也是專為亞洲人設計的,所以不會太灰白或太暗黃,

佢特別之處,就是最乾淨,

未使用之前,粉蕊不會吸飽粉底液的,

但當你要上妝,就需要按壓,粉底液才會浸出來,



就可以保持最新鮮最乾淨的粉底液!

令每次你用粉撲按壓氣墊時,也可以取適量粉底份量使用!

她幫我嘗試上面,令我驚訝既係,


遮到我極之嚴重既黑眼圈!



仲要之後不用上碎粉,摸上面都已經好清爽!

BA姐姐也說得對,加碎粉係會影響妝容的光澤感,

質感輕盈細滑,也算很容易推開,

所以我也頗推薦這個氣墊粉底的,又清爽透薄又有光澤感!


而且我出外一整天,有沒有溶妝的情況出現,也是幾持久的!

加入左合歡花及咖啡因分份,

不但有陣陣的花香味,又可以喚醒疲倦肌膚.

還有SPF 50 PA+++,對抗紫外線UVA及UVB,

係室內工作的朋友也很足夠喔!

粉底的秘密就係以「膠囊」技術及高度緊密的氣墊而製成,

能減低粉底內的水份流失,喂粉底內的成份保鮮及提高持久度!

氣墊粉底用一貫黑色盒,帶出街補妝也覺得好有型的!哈哈!


其實我是極力推介!我用過咁多氣墊粉底!


佢係數一數二好用!勁啱我皮膚!

最欣賞係用完真係一點都唔笠!

家下咁潮濕,佢都可以做到咁清爽!無得唔讚啦!

另外因為創辦人Bobbi他最重視擁有健康嘅肌膚作化妝基礎,

好的肌膚才能打造自然無限的妝容!

所以她推出三種不同功效的面膜,


排毒淨化控油面膜
保濕滋潤抗衰老面膜
明淨磨砂提亮面膜

當日Event中我就嘗試左保濕滋潤抗衰老面膜及明淨磨砂提亮面膜,

明淨磨砂提亮面膜就敷2-5分鐘,再用指尖濕少少溫水,

再慢慢打圈按摩,這樣就可以快速去除我們的死皮,

蘊含幼細的核桃粒子,打圈按摩的同時,

除了帶走老化的角質陳,還可以改善肌膚循環,加速新陳代謝,

從而令肌膚更加有光澤及吸收其後的護膚品!

看看我手上的分別就知道!即時白淨左好多喔!


一星期使用一次或兩次效果就會更好!

之後就用返膠原活膚保濕面膜,



這是三枝中,我最喜歡的面膜,

因為用完係即時睇到肌膚注入源源不絕的水分,


當中含保濕劑、天然植物油及水份,


為肌膚提供高效的保濕而又不會令到皮膚又厚重感,


含大量水份的多層珊瑚草,天然藻類的藻球萃取,棕樹樹脂,

將水分鎖住同時又可以撫平肌膚細紋!

同樣敷上面2-5分鐘後抹去,

佢仲可以當作急救面膜用的,幾乎會馬上補充水份,

令到妝容更加貼服,肌膚更有彈性!





---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 

沒有留言:

張貼留言