Cayin

2016年3月22日 星期二

給肌膚食乳酪 - Anubis SPA 天然乳酪燕麥保濕面霜及保濕面膜套裝 ...

Anubis這個品牌一直也在香港美容院內出售,


連舒適堡公司都選用該品牌替客戶做面部護理療程,

Anubis源自西班牙,

於1982年由Sainz家族創立,

至今超過三十年多年,

品牌致力於研發先進的專業美容護理技術,務求滿足每位用家需要!

Anubis投放大量資源研發新配方,不斷改良現有產品質素,

經過多年研究,製造出配方產品LIPOLIMIT FACTOR®,

AHA HYDROXY SYSTEM® o W-SYNERGY COMPLEX®

截至2015年,Anubis已遍佈美洲,亞洲,歐洲,北非及中東,

今次嘗試的就係這套天然乳酪燕麥保濕面霜及保濕面膜套裝,


看包裝已經覺得好吸收,因為其實我係好喜歡食乳酪,


而大家也可能會知道,

乳酪燕麥而具有滋養、收斂、保濕等功效,

不但可以增強肌膚抵抗力,又可以讓肌膚明亮有光澤!

加上我好喜歡乳酪味,所以收到產品時,

我就好心急馬上試用保濕面膜,


乳酪燕麥保濕面膜蘊含維生素,蛋白質及乳糖,

能抗氧化,保濕及均衡膚色.

一路敷好似食乳酪中,真係好香,

不過好乾的地方,例如鼻邊就有少少吉吉地,

大約敷多兩分鐘左右,肌膚適應左就無再有吉的感覺,

質地係較為厚身,十分滋潤,


敷15-20分鐘後,就可以清洗,



除了睇到皮膚白淨左,仲摸到肌膚有層膜似的,


防止水分流失,不過係這個潮濕天氣用,

For我這個混合性偏油的皮膚,

面膜就較為太過滋潤,用完後肌膚會有少許油膩,

所以可能較為適合冬天及乾燥天氣使用,

或者乾性皮膚使用!

而乳酪燕麥保濕面霜以天然乳酪及燕麥組成,


現在每天早晚用它,我也覺得好舒服,

係乳液質地,這個份量我可以面連頸搽!


不用太多!

用完去睡覺,也感覺好甜甜的,好relax!



功效分解肌膚色素,收細毛孔及高效保濕之用.

長期使用,肌膚也會變得更白滑幼嫩細緻喔!

---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 

沒有留言:

張貼留言