Cayin

2021年5月6日 星期四

崇光感謝祭開鑼 - FILORGA 精選了多款抵買推介

每年SOGO都會有Thankful week 各位絲打都會趁住呢個時間去掃貨 包括我在內 FILORGA這個品牌一點都唔陌生 因為我每一晚沖完涼護膚時間都會用佢個面霜 真係好好用㗎 佢係一個法國抗衰老醫學品牌 用咗之後我兩邊面頰嘅虎紋同埋額頭嘅火車軌都減少左 所以今次我都要趁住呢個感恩祭入貨 而家FILORGA會有獨家禮遇 真係好抵買呀 包括高效賦活美肌套裝、水潤注氧修護套裝 以及賦活修護美肌套裝 本身高效賦活美肌套裝 價值係$2763 而家只需要$998 就可以帶晒成套返屋企啦


當中包括 NCEF新肌賦活肌底液 150ml x 2 NCEF新肌賦活睡眠面膜 x 1 柔潤亮澤面膜 30ml x 2 玻尿酸保濕精華 4ml x 3 深層保濕卸妝水 50ml x 3 抗皺緊緻眼霜 4ml x 3 淨透煥采黑面膜 15ml x 1 保濕煥膚霜 15ml x 1


NCEF新肌賦活肌底液早前我用咗一支啦



依家天氣咁熱 長期都要開始冷氣 皮膚長期都好缺水 所以我都會揀選一啲除咗可為肌膚補水 亦都可以提高亮度既肌底液 NCEF新肌賦活肌底液好似一個皮膚補水器咁 含十倍濃度的獨家專利成份 NCEF 使其帶有淡淡的粉嫩色 有別於以往的化妝水 質地更加濃稠


集保濕補水、抗皺抗老以及透亮光澤於一身 鼠尾草萃取及TARA GUM (塔拉膠) 利用 Aqua MX 技術把兩種成分結合形成補水器 提升肌膚補水力,改善肌膚缺水問題 另外多醣成分幫助肌膚排毒 提升肌膚亮度 每次潔面後 爽膚後或精華前使用 取適量份量塗於面部及頸部 而NCEF新肌賦活睡眠面膜都含有高濃度NCEF及透明質酸



有效達到全方位賦活再生 仲有排毒亮膚嘅功效 褪黑素CX:可以促進退黑素嘅合成 灰毛豆籽萃取: 同樣具有排毒及亮膚功效 每星期使用一至兩次或者有需要時都可以用㗎 崇光百貨SOGO感謝祭2021於5月7日至5月23日期間舉行


FILORGA為大家準備多款豐富獨家禮遇 於活動期間,購買任何2套套裝 即送崇光感謝周年慶禮品包2021 (價值$925) 購物滿 $1,400或以上即可獲贈多重禮品

---------------------------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言