Cayin

2021年4月26日 星期一

助我舒緩肌膚因暗瘡粉刺而引致嘅紅腫炎症 D2S Purifying Cleanser

可能有睇我短片嘅人都會知道 近來我終於都解決咗失眠嘅問題 暗瘡都生少咗好多 不過間唔中唔聽話 食啲熱氣野或者夜瞓少少 同埋成日帶住個口罩焗住晒都會生暗瘡出嚟 真係好煩呀 暗瘡呢個問題真係由10幾歲至到30歲都喺度煩惱緊 不過最近我用咗隻Cleanser


佢可以幫到我呢個暗瘡問題 來自法國嘅醫學品牌「D2S」 用咗之後 成個肌膚都穩定咗 內蘊含茶樹油配方 所以用嗰陣有少少涼涼地嘅感覺



可改善油性膚質 減退暗瘡粉刺及皮膚紅腫等問題 配方特別加入甘蔗萃取 是分子最小的果酸 - 甘醇酸 可有效軟化角質 淡化痘印及色斑 另含優質五月牛蒡、鼠尾草全天然萃取 有助平衡油脂分泌 亦具天然抗菌殺菌功效 防止皮膚發炎以及加速修護受損皮膚


用咗一排 明顯feel到啲毛孔係疏通左 佢仲有助我舒緩肌膚因暗瘡粉刺而引致嘅紅腫炎症 我見到面頰兩旁都生少咗 用後肌膚變得乾爽 真係好適合而家呢個潮濕又炎熱嘅天氣使用 護膚嘅時候都見到肌膚光滑明亮 有興趣嘅朋友可以到以下網址了解更多 香港總代理:Capto Hong Kong Ltd. 網址:
http://www.capto.com.hk/

沒有留言:

張貼留言