Cayin

2020年11月1日 星期日

Zenyum美白牙齒

係人都想牙齒白淨

尤其是係我呢啲成日笑到見牙唔見眼嘅人

牙齒對我來講真係好重要㗎

所以我間中都會美白牙齒

係人都知道我每日都有奶茶咖啡嘅習慣

所以牙齒變黃嘅速度會比其他人快

我都唔想人哋見到我啲牙齒笑起上嚟黃黃的

要美白牙齒人要注意喔

未經醫生處方的牙齒美白套裝可能會對牙齒造成損害

所以要謹慎選用唔同嘅品牌

千萬不要亂咁嚟

Zenyum White整個美白療程由註冊牙醫審批並指導你正確的使用方法




而且,客人係先需要到診所進行掃描/印製牙模




以製作專屬自己的美白牙套

度身定制的牙套能確保舒適地緊密貼合你的牙齒

不會令美白啫喱溢出

去完牙醫診所嗰度之後

過咗兩星期

就會收到牙齒美白套裝

入邊包括

香港註冊牙醫諮詢及掃描

為你度身訂造的美白牙套


美國製醫療級牙齒美白啫喱

美白啫喱主要成分

過氧化脲: 由水(唾液)激活,並逐漸釋放。確保安全地美白牙齒

硝酸鉀 + 磷酸鈣 + 氟化鈉: 平衡口腔中的pH值,防止敏感

薄荷口味: 給你清涼的感覺和清新的口氣

療程係10日

只會每一晚刷完牙

解鎖美白筆





打開美白筆並扭一下,令美白啫喱流出

在美白牙套上均匀塗上美白啫喱






將美白牙套戴上讓其貼合牙齒表面後抹走多餘的美白啫喱

佩戴牙套一小時




除下並漱口就ok

在使用美白療程5天後

可使用防敏啫喱保護牙齒

俾大家睇吓我五日同埋十日後既使用效果





係咪好大分別呢

我自己就覺得好大分別

而家啲牙齒可以白白淨

笑都可以笑得開心啲呀

而家都白咗好多啦

---------------------------------------------------------------


沒有留言:

張貼留言