Cayin

2020年8月10日 星期一

"新茶療概念" 提高自身免疫力對抗疫症 - 「石斛.檸檬花茶」

熟我嘅朋友都知我

呢一年睡眠質素真係好差

長期都瞓得唔好

一係就失眠

我真係好難得瞓到一覺好覺

最近飲咗呢一隻花茶之後真係有改善

好神奇啊

本身呢一隻花茶係比樂樂

但我自己都忍唔住搶咗嚟飲

所以我好推介一啲睡眠質素好差嘅人飲用

「石斛.檸檬茶」




石斛.檸檬茶以皇室御用的鐵皮石斛加入檸檬花茶中

帶給您最原始的健康味道同時輕鬆提高自身免疫力,對抗疫症

亦希望將『新茶療』概念融入您的生活

告別苦口中藥及傳統的維他命保健品

本身石斛花可清熱健脾

好啱我呢啲人飲可益氣生津


又滋陰補腎,斂氣安神

適合失眠多夢既我

提升睡眠質素同時具有調整腸胃及消化系統

為身體築起最根本的保護網對抗外來細菌侵襲

入邊仲加咗檸檬 所以有啲清新嘅甜味

味道天然甘甜

而且即沖即飲非常之方便

若加入無糖梳打水冷泡更是夏日良伴

大人小朋友均適合飲用




飲用方式:

熱泡 加入350-500ml熱水等候3-5分鐘 (最佳)
冷泡 加入350-500ml冷水後,冷藏2-3小時

保存方式:置於乾燥陰涼處

我覺得飲完最明顯就係嗰啲暗瘡無咁多

同埋去廁所都去得順咗同埋多咗

好多時候都話一日要飲八杯水

就咁飲呢個花茶都可以飲到

有時真係飲到停唔到口

石斛檸檬當中蘊含的石斛多醣、多種維生素如維生素C、P

有助加強抗菌力,提升自身免疫力

長期飲用能預防感冒

為身體築起一層保護網

六款自選戀水‧瓶 讓你輕鬆戀上茶療





每款戀水瓶內藏有不鏽鋼茶隔

飲用時不會吃到花朵

更可以細賞到花朵在水中盛開的花世界。

水瓶貼心定制的500ml容量

輕鬆返沖4次,就能補充每天身體所需的8杯水份量

一盒7包

每包茶包約 5g,單包入

全天然,不加香精及人造糖

使用安心無毒原料,並通過SGS農藥殘留檢驗

安全可靠


Facebook 專頁︰mzklife

Instagram 帳號︰mzklifehk

電郵︰info@mzklife.com

電話︰3651 1525

地址︰荃灣沙咀道 381-389 號榮亞工業大廈 A 座 4 樓 A 室
---------------------------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言