Cayin

2020年6月18日 星期四

空瓶試用Kiehl’s”肌膚涼茶”金盞花toner

上年嘅夏天我都係用佢

今年嘅夏天我都係用佢

因為曬得多 再加上壓力問題 我皮膚真係好易過敏

但好好彩係有金盞花toner幫我

我叫佢做「肌膚涼茶」



因為用完肌膚摸落都好清爽 完全不黏膩

做到水油平衡之餘又好紓緩

由其夜晚 我落完妝 有時真係會見到面頰兩旁一達達泛紅

我就即時用肌膚涼茶做急救



真係好快就降紅

我有一次去完海灘返到嚟晒都非常之痕癢

之後返到嚟用沾有金盞花toner嘅棉花敷一敷佢

好快就唔見晒嗰啲紅卜卜啦

個感覺都好好多呀

用完個肌膚還顯得較少油光

金盞花原產於地中海 屬於萬壽菊

特具紓緩肌膚作用

Kiehl’s 產品研發專家自1960年代起

便已掌握金盞花的治癒力量

現在更採用獨特的配方開發技術

將數以百計經日曬的金盞花瓣及金盞花精華注入配方內

令金盞花系列源源釋放其修護肌膚功效
所以我已用左近半枝啦




除了日常護理

早晚潔面後,以爽膚水沾濕化妝棉後輕抹全面,避開眼部位置

亦可局部濕敷

以爽膚水沾濕化妝棉作局部濕敷,可紓緩敏感泛紅現象

隨身備用:將爽膚水放入小噴樽,隨時保濕紓緩,平衡肌膚油脂

貼服上妝:將粉撲沾上爽膚水,提升底妝的貼服度及水潤度

每次洗完面用金盞花toner後再加金盞花修復精華面霜





透過創新金盞花精華分子技術

質地好水凝

由其依家成日開冷氣 皮膚好易會缺水

所以用面霜去紓解肌膚不適

同時又可強化保護屏障

---------------------------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言