Cayin

2020年6月27日 星期六

令人有驚喜的銅鑼灣美容小店@Beauty IplusO - HPO超皮秒收毛孔美白去斑療程

上個星期終於都有時間去做下Facial啦

真係好耐冇做過

疫情期間日日都留係屋企無得去做Treatment

再唔係就出去帶住個口罩

其實皮膚又點會好啊

上個星期我就去左位於銅鑼灣BeautyIplusO



地點也好方便 在白沙道

地鐵站一出步行幾分鐘就到

BeautyIplusO就是隱藏係這間粉紅色小屋內~ 


天氣太炎熱 我一到步時 成身都係汗


顧問馬上叫我飲杯水坐低休息一下

簡約帶有少少粉紅色裝潢

感覺也頗舒適的
之後就做返個皮膚分析



分析結果大致顯示個毛孔也比較粗大



其他就是個色素問題

我成日失眠加上種種嘅壓力

肌膚嘅膚色越嚟越變得暗黃

唉 我真係要攪攪個皮膚 唔係點見人



我今次要做嘅療程係HPO超皮秒收毛孔美白去印療程
呢個皮秒療程同坊間一般皮秒療程不同,HPO超皮秒療程係一套完整的美白去斑方案
由內到外改善,先淨膚、後淨白,再配合體內改善,療程效果會非常顯著!
第一個步驟係先幫皮膚深層淨膚



清除堆積的老廢角質及堵塞毛孔的油脂污垢

治療師詳細解釋我聽

配合原廠煥膚精華 內含的精華有果酸成份



可幫助淡化痘痘印和粗大毛孔
又可均勻膚色,讓肌膚透出潤澤亮彩
還能有柔嫩軟化肌膚的功效
但淨膚同時 也有保濕精華為皮膚補水
令皮膚重回最好狀態
提升皮膚吸收力,令後績療程效果更好
佢係以真空抽吸技術



深層清除毛孔內堆積的老廢角質及污垢
去除多餘油脂
完成後我馬上摸一摸自己肌膚 真係滑左好多
比之前更白晰、更有彈性
之後再進行超世代皮秒美白去斑療程




深層打碎色素同色斑
淨白去班 超世代皮秒激光
可以迅速幫我去哂面上既痘痘印
治療師都同我講解 佢分別有1064nm及532 nm的波長
全球唯一雙頻【立體變焦蜂巢激光】
不傷表皮,
由皮膚深層打至淺層
可去除深淺層色斑
可以馬上幫我去除暗瘡印外
做完即刻可以睇到明顯改善膚質
又可增加皮膚彈性
佢仲要幫我解決埋毛孔嘅問題
做完真係睇到毛孔細緻左架



超皮秒擁有全球最強色斑分解力:
比一般皮秒快一倍,快速強效打碎色斑
令色斑粉碎如微塵
國際雙重認證 :
美國的FDA及歐盟CE認證,安全可靠
BeautyIplusO推廣Beauty Total Solution概念
由內到外一齊改善
所以療程都會配埋天然優質既Supplement加強效果
HPO速效收毛孔美白去印療程就配埋森下仁丹美白丸




令療程美白效果更顯著
由體內同時改善
因此HPO超皮秒療程效果比一般皮秒療程更出色



我自己食咗成個星期

每日八粒 朝頭早四粒 晚上四粒

感覺個效果真係更加顯著

依家仲有讀者優惠

讀者可享半價新客優惠體驗療程

更加送森下仁丹美白丸 (原價$499)

名額有限,把握機會,領取優惠: https://bit.ly/2XI1keK

沒有留言:

張貼留言