Cayin

2018年11月18日 星期日

相信美麗就是快樂Happy Happy Happy Mask

話說我係懶人一個

但我又貪靚

所以我每天也會爭取時間敷mask

有時煮飯敷,有時洗碗敷,有時打住機敷

哈哈... 師奶真係分秒必爭的

Happy Mask的宗旨是鼓勵所有迷人、有趣和美麗的女士們用Happy Mask面膜來保養肌膚


為肌膚補充水分,更為您帶來快樂的肌膚和自信的喜悅~~ 獨有AQUAPlux™ 極緻保濕成分及特別採用TENCEL®天絲纖維

貼服面部輪廓,每次享受面膜後,肌膚保持水潤舒適 全線產品均在韓國製造直送到港

並且經皮膚專科醫生測試及驗證

我特別喜歡珍貴松露面膜


個香味係令我好放鬆


輕柔紓緩滋養肌膚

而白松露美白面膜就有助美白肌膚

有助於加強皮膚屏障

仲要用完會白淨


均勻膚色不特止

針對啲痘痘印真係好好!

仲好保濕~ 我去日本幾天

也是用佢~

蜂蜜茉莉花保濕面膜


輕柔紓緩滋養肌膚

Happy Mask既面膜紙質也是較厚的

而且很貼面

頭先我也講 我一路整自己嘢一路敷面膜也無影響呀!

產品由mannings 提供 

產品說明參考網站 https://www.mannings.com.hk/zh-hk/exclusive/happy-mask
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~



沒有留言:

張貼留言