Cayin

2022年12月9日 星期五

為聖誕做好準備 - KÉRASTASE聖誕禮盒

就到聖誕 又係我最鍾意嘅節日


為聖誕節作最好準備


就嚟要去Christmas派對啦


但髮質仍然暗淡枯燥 造型都好麻煩


唔緊要 可以去到KÉRASTASE購買精選聖誕套裝





各款套裝都能針對您的個人護髮需要


我自己一向都係忠實粉絲


因為我知道頭髮真係好影響成個感覺


讓頭髮做好準備迎接聖誕佳節


今日我要重點介紹KÉRASTASE皇牌髮尾油  逆時光至臻修護精華


真係好好用


蘊含豐富魚子醬精華和維生素A、E





深度密集潤養髮絲修復受損髮絲


給予頭皮均衡的養分


從根本改善髮質


強韌髮質重現柔順亮澤讓秀發由內而外的飽滿潤澤閃耀


在清潔頭髮的同時修復受損毛躁


養出柔順水光秀髮


而家我把頭髮都好健康


因為我之前我都甩咗好多頭髮


每次洗完頭 都有好多喺地上面


我自己用咗幾個月


確實令脫髮情況減低 為頭髮打好根基


每天使用有助加強髮絲韌度


減少脫髮


大師級調香 潤而不膩 亮澤強韌 可用於日常護理


秀髮瞬間恢復絲般柔滑


用於吹髮前 對抗熱損亦 可加入護髮素或髮膜中協同使用


用完之後頭髮明顯滋養更強韌


而且還可以增加左豐盈感


而家嚟緊聖誕 就會推咗好多優惠


而家買滿指定金額仲有贈品送添


大家快啲嚟睇🧡





而且到門市也可以做免費頭皮分析


了解自己有甚麼頭髮頭皮需要




----------------------------------------------------------------------------------


Facebook: https://www.facebook.com/luicayin/

沒有留言:

張貼留言