Cayin

2022年6月10日 星期五

Pretty Beauty凱詩美容 SOYA-RF V面緊緻美肌整個療程

係人都想面尖尖

唔想有包包面 

最近一直都食唔定時而且睡覺時間亦都非常之少 

面部水腫問題日益嚴重 

有時一起身照鏡 

都覺得自己好包包面 

其實好多香港人都有呢個問題 

香港人生活忙碌 

好多時候肌膚都會好容易出現彈性下降 

出現鬆弛嘅情況 

令面部輪廓越來越唔明顯 

所以我好想回復緊緻V面令輪廓變返漂亮 

前一陣子我就去咗凱詩美容 Pretty Beauty 做 SOYA-RF V面緊緻美肌整個療程



凱詩美容 Pretty Beauty位於旺角彌敦道610號荷李活商業中心18樓1801-02室


位置非常方便 鄰近地鐵站 

好方便我呢啲忙碌嘅媽咪 

而SOYA-RF V面緊緻美肌整個療程亦非常舒服 




暖暖地嘅感覺 

中途我舒服到瞓着咗覺 




療程主要係用非侵入性儀器 

能穿越皮膚及真皮層 

緊緻肌膚及迅速撫平凹凸表皮 

利用熱能產生透熱作用讓膠原纖維組織受熱 

令肌肉即時收縮 從而做到收緊和提升的效用 

令肌膚更光滑細緻 做完一邊面後 

我已明顯睇到一邊面有所提升 




即刻有返個輪廓出返嚟 我係一個好怕痛嘅人 

但係這次凱詩美容SOYA-RF V面緊緻美肌整個療程完全無痛楚 

過程安全放心 無創不入侵 保護皮膚組織 

肌膚回復彈性 光滑細緻 

繁忙都市人最適合不過啦 

除了面部 SOYA-RF亦適用於身體各個部位 

大腿兩側肌膚 產後腹部下垂 腰間浮腫肌膚 小腿肌肉範圍 手臂後鬆弛皮膚

有興趣嘅朋友快啲嚟試吓啦

凱詩美容集團Pretty Beauty Group

https://prettybeautygroup.com/

---------------------------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言