Cayin

2022年3月10日 星期四

[頭皮重新術]去角質 走油膩 解決脫髮危機

用完頭髮真係靚多 乾淨既感覺返黎啦 

感覺係幫我全頭做咗一個大清潔一樣 

話說Cayin係停業前就到 @cupidhaie.hk 旺角生髮中心


我係Cupid Hair 髮比特活髮專家做咗一個頭皮養護療程 

即時愛上咗 因為本身我頭皮一直都有困擾

感覺頭髮好笠好油膩 都唔知點解會咁

而且近這個月脫髮問題也日益增加

我也好擔心 幸好今次做完treatment後真的幫到我

🔍即時望到毛孔暢通咗 沒有油脂及千年角質

Cupid Hair

✅「30 日冷靜期」保障計劃

✅ 選用原裝正貨產品是「正版正貨承諾」計劃的商戶會員,質量有保證

✅ 擁有多項安全認證及國際認證「ISO 9001:2015」質量管理體系認證同「ISO 10002:2014」投訴 處理體系認證

✨早烏預約優惠✨

新客戶可以 $480 試做【Cupid Hair頭皮養護療程】

預約啦! https://bit.ly/3GI5zvh

[優惠期至5月31日]

其實我也犯下錯誤

一直以為自己的頭髮很油

所以拚命的把洗髮精抹在頭髮上搓洗

希望能把頭髮洗乾乾淨淨

殊不知洗頭的重點不是要洗髮精的問題

而應該是要清潔頭皮

因為會出油的是頭皮

頭髮不會分泌油脂

頭髮摸起來會感覺油油的

都是頭皮出油後

隨著汗水或是摸頭髮的動作

把油脂帶到頭髮上所造成的

因此 如果搞錯清潔的方法

就會越洗越油

以上頭皮問題在放大200 倍下的頭皮分析 一目了然

專業髮療師能透過分析後深入分析您的頭皮屬性

毛囊阻塞 頭髮密度 頭髮角質 脫髪程度

頭瘡 毛囊阻塞 發炎及頭髮的粗幼情況





看情況等來判斷頭皮的健康

從而提供專業意見

然後就開始入房做療程





首先就幫我做一個漩光清洗
深層淨化 幫助疏通頭皮




清除毛孔存積的廢質 去除老化角質

只要毛孔暢通舒爽就減少頭皮角質化產生 預防頭皮問題

跟住就用蒸氣機去幫助軟化角質層




然後沖洗頭皮嘅同時亦都會按摩頭皮

達致更深層的頭皮清潔

成個過程真係好舒服 我爭啲瞓着咗

而洗頭都會配上專業配方的洗頭水清洗 感覺涼浸浸

洗完我即刻摸吓個頭皮覺得好乾淨呀

同我平時喺屋企洗完頭嘅感覺完全係兩回事

即刻覺得好似清爽晒 最後就做返個精華導入

配合消毒棒 加強血液循環同時殺滅細菌

而髮療師會因應頭皮狀況 配不同精華以頭皮機導入頭皮深處




最後吹乾頭髮就搞掂晒成個過程啦

我真心推介~ 成個過程我同髮療師都好好傾

Julia份人又細心又健談




而且整個環境感覺都好舒適

最正係有Pad俾我睇下YouTube、Netfilx…




療程後我返屋企嘅嗰兩個星期

感覺整個頭皮好清爽乾淨 仲少咗油膩感

係有輕盈同好Fresh嘅感覺




性價比高的Cupid Hair 髮比特活髮專家可針對生髮,育髮,防脫髮,頭皮護理

防敏感,頭瘡等問題

早烏預約優惠

新客戶可以 $480 試做【Cupid Hair頭皮養護療程】


[優惠期至5月31日]

除此之外 @cupidhaie.hk仲有產品優惠去睇下啦

有興趣可以搵埋 @CupidBeauty.hk

做Facial 咁就可以由頭靚到落腳

-療程參考資料-
Cupid Hair 頭皮養護療程 https://bit.ly/3sAIbe8

- Cupid Hair 髮比特活髮專家資料-

地址 : 旺角彌敦道 573 號富運商業中心 14 樓全層



---------------------------------------------------------------


沒有留言:

張貼留言