Cayin

2022年1月5日 星期三

Vegie 蛋白塑身果昔(可可口味及野莓口味)

啱啱過完個聖誕節

Party很多又食多咗?

我都係呀

新一年要讓自己變更好

再加上呢排樂樂返咗學

多返少少時間做運動

為咗盡快回復苗條身形

我最近開始飲Vegie蛋白果昔




我之前上網做過research

食高質的蛋白 去再配合輕鬆運動

也可以增加肌肉量

所以呢排keep住我都係咁做

Vegie 蛋白果昔喺日本有大量真人實證

10日成功減磅

而家每日都會飲一杯





要keep住有足夠蛋白質

才可以給我繼續令脂肪燃燒

內含42種高纖蔬果酵素

飲咗佢之後腸胃也會更暢通咗

去廁所都會好咗

絕無致肥糖分

只含增肌所需蛋白質、維他命及食物纖維

無添加

100%低敏豌豆及大豆蛋白

易消化,提升增肌能力

不含麩質

適合純素、乳糖不耐症及對麩質過敏人士

20g豌豆及大豆蛋白 – 增肌、提升基礎代謝率

7款新鮮天然野莓酵素 – 燃燒脂肪

補血氣 促進腸道蠕動

8種維他命 – 幫助消化、提升代謝率

飲用亦都好方便




先放25克(約3湯匙)蛋白塑身果昔粉未到杯中

加入250毫升水/牛奶/豆乳 搖勻即可飲用

平時可以用嚟作一餐嘅代餐

不出一星期 即刻見到個腰圍即刻瘦返晒

效果真係不錯

有可可口味 及 野莓口味 可選擇




我個人就喜歡野莓口味 清甜可口

減肥人士有興趣就快啲嘗試下啦

---------------------------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言