Cayin

2019年9月2日 星期一

讓肌膚膠原蛋白重生 - OLAY PROX科研級 3D緊緻‭1+1 精華及面霜‬

相信大家都知道連過25歲之後

皮膚幾骨膠原就會每日都流失流失流失流失流失....

係呀有時聽到都好灰

每個人都會面對呢個問題

所以要做嘅就係延遲衰老

而家我面對嘅問題就係虎紋好深

肌膚成日都好乾燥

同埋好暗黃

毛孔亦都越來越大

但係冇可能坐以待斃

所以一定要主動出擊對抗衰老

今日我又要介紹OLAY PROX科研級 3D緊緻塑顏精華及新生高效緊緻護膚霜



啱啱我先用完手頭嗰支3D緊緻塑顏精華



真係好好用

佢係專‭對抗初老肌‬

‭可以針對鬆弛下垂肌‬

‭用咗之後真係可以提升肌膚回彈力‬

‭有陣時我會全面使用‬

‭有陣時我會淨係針對下巴嘅位置‬

‭針對性幫面部肌膚補充膠原‬

‭好多人都會覺得緊致精華嘅質地一定好油淋淋‬

‭其實唔係㗎‬

‭係好清爽水潤 亦都很快被吸收‬




‭內含專櫃級成分洋薊葉萃取‬

‭採摘自法國百年庄園‬

‭之後運往日本進行高達 99%純度的提煉‬

‭抗氧力比藍莓高 33%‬

‭比奇異果更高出 260%‬

‭可以幫助重建膠原結構‬

‭每日洗面爽膚水後‬

‭我都會擠出1-2泵用‬

‭將膠原 Volume Up‬

‭用完之後就一定係要用返佢個面霜cover‬



‭唔好俾水份流失‬

‭1+1 精華及面霜‬

OLAY 新生高效緊緻護膚霜

‭好多人都叫佢大紅瓶‬

‭包裝夠搶眼‬

‭但係唔係得個樣架都好好用㗎‬

精華後再用SUPER CREAM

可以滋潤一整晚

有時呢個天氣開着冷氣訓都好乾

用咗佢第二朝起身仍然感覺到肌膚都好滑嫩

佢可以激發膠原蛋白增生

於夜間極緻滋養肌膚

全新第4代技術,新添加Glyco Repair*長角果萃取*

促進膠原蛋白和透明質酸增生

令肌膚水潤亮澤,緊緻飽滿

蘊含法國黃金級成分Penta-Peptide




激發膠原增生,撫紋抗皺,雕塑亮澤緊緻的輪廓

仲有透明質酸

補水又可以滋潤肌膚

每次用完精華之後

取適量緊緻護膚霜均勻塗抹於臉部

輕輕按摩至吸收



沒有留言:

張貼留言