Cayin

2019年9月23日 星期一

IPSA 全新面部排毒小顏去水腫產品Serum 0

老老實實

我有時好攰好攰既時候

每早訓醒完照鏡

都覺得皮膚又黃黃的又暗啞

毛孔又粗大 唉 黃面婆就係這樣

所以我要努力吧

今日要告訴大家

我們的皮膚其實藏有很多毒素

沒有做好面部排毒的工作

其實用幾多護膚品也爭啲爭啲

為何有毒呢?

因為自由基

環境污染、抽煙、喝酒、不正常生活作息等

都會嚴重影響自由基生長速度

無錯 所以今天我要介紹我手上這枝IPSA 全新面部排毒去腫產品Serum 0



我都用左差唔多成個月

我感覺都好好

佢可以幫我排走肌底毒素

促進新陳代謝及血液循環

重拾透亮小顏

係丫 每日朝頭早洗完面之後就用佢


IPSA Serum 0 緊致淨肌排毒精華
HK$700/50ml

用一個按摩排毒法

可以叫做面部通淋巴

其實人的面部有近六百個神經點

而我們係可以通過按摩來刺激這些神經點



再加埋IPSA Serum 0含有楊桃精華

可有效舒緩淋巴系統

幫助排走肌膚多餘水分

改善肌膚水腫

我自己用左咁耐

其實每朝早只需要花2至3分鐘按一按

咁就可以令到之後嘅妝容更加貼服

塊面亦都更加V

我建議可以配合流金水可以加強保濕

令肌膚更水潤小顏

讓肌膚更有彈性 更有光澤



IPSA TTR Aqua W 生肌水源素
HK$320/200ml

Serum 0質感輕爽

塗上面上 很容易被皮膚吸收

加上呢排天氣咁乾燥

一下子就被皮膚吸收晒啦




用完後仲可以令後續護膚品更好吸收

記住呀 減少毒素的堆積

係可以以增強細胞天然的再生與排毒功效

所以呢排個肌膚都改善咗好多



望落都更有彈性更水潤

而家免費登記升級版IPSALYZER肌底毒素測試

就可以換領全新Serum 0體驗裝

https://bit.ly/2m1zrPN
---------------------------------------------------------------


沒有留言:

張貼留言