Cayin

2018年12月25日 星期二

‭超貼面 OLAY 鑽石彈力面膜‬

白滑肌膚我諗係人都想要㗎喇

不過自從我上年曬得太勁之後

都好難白得返

我已經好勤力

不過實在曬得太黑啦

所以我依家真係好加倍努力做美白功夫

以前我會買好多好貴嘅美白產品

後來我自己試用Olay精華後

發現效果非常好

性價比亦都非常高呀

同身邊嘅朋友講

佢哋都贊成

原來身邊都有朋友用Olay精華

用後感都係非常好的

所以我今次收到佢嘅面膜

就必須要第一時間拆開用啦~

「鑽石彈力面膜」


個名真係冇錯

因為個面膜紙真係好有彈性

係高效透白光塑彈力面膜

平時嗰啲面膜紙質地冇咁貼服



亦都冇咁厚身

今次我用呢個鑽石彈力面膜

係完全做到好貼服

敷上臉後鼻翼位置未能撫平

臉頰兩側亦有很多空位

沒能覆蓋全臉

彈力面膜未拉前是較細塊的

但係只需要用一手輕按著鼻樑


另一手向左右兩側拉伸

就可以調整面膜大小


完全覆蓋全臉

‭令面膜更緊貼臉部肌膚‬


‭用後感就係佢又會成為我既回購產品車中‬

‭哈哈... 用完再上妝也靚啲‬

‭不妨話俾大家聽‬

‭我依家已經用晒一盒啦‬

‭因為內含‬皇牌B3美白精華

所以可以為肌膚補水同時又可以做到美白

細心睇 面膜上面仲有鑽石壓紋

唔會令到精華流到周圍都係

而且水感、光、透白,三樣都做到!

說明書上

仲話連敷七日都可以

咁等我再去買來用喔~

橫掂而家有特價~

萬寧同屈臣氏更有OLAY鑽石彈力面膜「買5片送3片 」優惠裝

可以享受「一星期速效美白修護」!

(詳情:鑽石彈力面膜「買5片送3片」優惠裝($179.9)

將於‪12月30日起陸續於萬寧‬/屈臣氏有售

數量有限,售完即止!

$179.9為建議優惠價,實際價格由零售商決定
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~


沒有留言:

張貼留言