Cayin

2018年10月18日 星期四

「全新」Lancome立體塑顏緊緻系列

喂喂

唔好講笑啦

年紀越大真係需要對抗皺紋㗎

我成日都同自己講唔好再當自己十八二十

我已經做咗人阿媽

今年28歲

這幾年都要面對其中一樣問題就係要對抗皺紋

係25歲之後我就開始用緊緻產品

因為我見到自己嘅火車軌越嚟越深

虎紋又越嚟越明顯

加上我嘅表情又誇張

成日開懷大笑

面上嘅表情紋都好勁

所以每一次收到抗皺系列嘅產品我都好樂意嘗試

全新立體塑顏緊緻系列


專針對繃緊泛紅肌膚

採用無香料配方

特別適合進行激光療程後使用

有效抗衰老之餘又可以做返個舒緩

這一盒一枝枝立體緊致修護啫喱


可以做返舒緩乾燥肌膚

譬如你痕癢或者泛紅敏感嘅時候

佢就可以幫你做返個鎮靜舒緩


而修護乳液佢係專為修復肌膚屏障功能而研製


配方採用左Up-Cohesion科技緊緻肌膚

四年前Lancome為探索這個領域創新嘅可能性

與國際太空生物科技專家Alain Colige 教授及其團隊建立科研合作關係

由他領導嘅實驗室參與多次太空任務之後


就研發出能在實驗室內模擬太空微重力條件嘅方法

去測試抗衰老嘅功效

配合蕨葉精華(髓桫欏)

幫助強化纖維組織母細胞骨架嘅特性

強化細胞與肌膚基質的凝聚力

另外質感猶如面霜嘅立體塑顏緊緻面膜


藴含不少於17%嘅蜂蠟及棕櫚蠟

在睡眠時間可以滋潤肌膚

改善肌膚彈性


積雪草萃取物可以舒緩肌膚

而且運行活性成分維他命原B5

除咗減淡皺紋

仲可令到肌膚有所提升、輪廓更加突出

賣點: Lancome Renergie 3款新產品在香港率先有售(大陸未有售)
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~


沒有留言:

張貼留言