Cayin

2018年5月24日 星期四

100%源自法國醫學美容品牌NOVEXPERT

前一陣子我就去咗參加法國醫學品牌NOVEXPERT Event

去深入了解佢地既精華

當日我仲着咗件袍


影吓相呃下like先!

NOVEXPERT係嚟自法國

仲要係醫生共同研發

1個系列由1位專家研發

NOVEXPERT 在短短8年內榮獲18個國際醫學及美容大獎


於世界各地多個銷售點均備受關注

佢哋嘅精華素都係採用100%低敏安全配方


所有產品不含防腐劑、礦物油、矽化物、酒精、乳化劑、殺菌劑、乳化劑、BHT/BHA等化學物質

即係非常之天然

今次我就係重點去了解佢哋三種精華

三種不同的獨特精華迎合不同需求的膚質

5重注養賦活修復精華


匯聚所有Omega於一身


可用於面部及頸部肌膚

更適用於混和護膚品

喺戶外活動前後於所需位置塗上,就可全方位修復滋養肌膚

4重透明質酸導入精華


佢嘅優點就係內含嘅保濕分子有大大小小的size

4種不同分子的高濃度純淨透明質酸

所以令到皮膚內外都濕潤


確保透明質酸覆蓋每層肌膚細胞

用左佢之後再搽面霜就更加吸收

一瓶多功效:注水、補水、鎖水、緊緻、飽滿、潤澤

C25抗氧煥膚亮肌精華


含25%高濃度穩定型維他命C

8小時持續滲透肌膚

改善毛孔粗大、膚質粗糙問題及減少痘印

質地輕盈,我用左一個星期


仲要係一個星期內我都不停咁樣到戶外接觸陽光

正常平時嘅我,膚色都會曬黑少少

但係用咗佢後,都係睇到膚色都係好光澤!

高效抗氧化,刺激膠原蛋白增生

近鏡都唔會睇到啲色素加深左!

---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~

沒有留言:

張貼留言