Cayin

2018年4月9日 星期一

夏天就是要出遊!Sunplay防曬:補防曬補濕又定妝 一支就夠

夏日炎炎,我卻最鍾意出去玩

可我從小就是易黑的體質,每次曬黑之後就很難白回來

所以小時候開始,基本上市面上的開架的防曬產品都用過

而我一直都是Sunplay防曬家族的忠實用戶

大個之後貪靚,夏天出去玩也要化著妝

補防曬就成為咗一個難題

今季接觸到SUNPLAY防曬法補 —— Skin Aqua超保濕水感防曬噴霧

可以做到補防曬,補濕,定妝 一支過,即時就成為咗我夏日既恩物



曼秀雷敦SUNPLAY防曬—— Skin Aqua超保濕水感防曬噴霧係我最鍾意既噴霧式防曬




它因為金色的小罐設計,因此Sunplay防曬呢個系列亦被稱為金色防曬

細細支,就咁擺落袋,剛剛好,夠曬方便



有時出街2-3個鐘

就開始出汗溶妝,拎出Sunplay 防曬既Skin Aqua超保濕水感防曬噴霧嚟噴一噴

都唔使3秒鐘,就可以補防曬,補濕同定妝,夠曬方便


加上有SPF50+ PA++++,防曬度數高,

就唔怕好易曬黑啦

Skin Aqua超保濕水感防曬噴霧仲蘊含高效保濕美白成分水活銀耳精華,

納米透明質酸及維他命C,

可以有效抑制黑色素形成,

保持肌膚美白滋潤透亮

如化妝水般的質地將防曬防護包覆其中,

不添加香料,色素及礦物油,



性質溫和,低刺激性

另外嗰枝同樣系來自Sunplay防曬金色系列——Skin Aqua超保濕水感防曬露


同樣有SPF50+ PA++++

保濕美白成分水活銀耳精華

納米透明質酸及維他命C

質地亦都好輕盈





好多時候啲防曬用完都好油淋淋

但係Sunplay防曬金色系列的Skin Aqua超保濕水感防曬露真係冇呢個感覺,一搽仲立即變透明!

平日仲可以當一個化妝嘅底霜使用

保濕又可以防曬

令到個妝容更加貼服

就可以減少浮粉嘅狀況啦

非常之清爽!我自己都好鍾意

100%會回購嘅產品!

最後邀請大家在Blog文末按 “讚+留言”

我就會挑選幸運兒送出Sunplay防曬金色系列——Skin Aqua超保濕水感防曬噴霧一支喔

---------------------------------------------------------------

***加入Cayin的Facebook專頁~

沒有留言:

張貼留言