Cayin

2018年3月4日 星期日

Caudalie‬天然美容天然環保護膚品

前嗰排皮膚真係唔知做乜嘢

好多朋友仲以為我皮膚敏感

其實係因為個身體荷爾蒙問題

令到個額頭不停咁生瘡瘡

最近keep住都係用呢套‪Caudalie‬護膚品


皮膚真係有改善過

尤其是去日本嗰一個星期

嗰度超級乾超級凍

好彩有‪Caudalie‬幫住我

其實市面上好多產品都有好多化學成份

而我接觸‪Caudalie‬呢個品牌

用左冇耐就開始好鍾意佢

因為佢嘅產品都係天然嘅材料去做


對皮膚係好的

佢嘅皇后水同埋美白精華我一直都有用開

我自己都真心推介

之前我就去咗佢哋鋪頭做咗一個皮膚分析


店員話我個皮膚總括嚟講都唔算大問題

係水份度唔係好足夠

同埋有啲色斑及皺紋嘅問題

所以我要更加好好努力護理肌膚

相隔三個星期後,我再去咗皮膚測試,

大家睇吓個對比圖幾大

最明顯就係啲色素問題有所改善!



其實Caudalie品牌創始人馬帝德小姐她丈夫的唐拓馬先生

聽到呢度係咪都覺得好浪漫呢

有時睇創辦人嘅故事都會知道產品的品質的

因為信念係好緊要,創辦人承諾對笨甲酸酯類防腐劑說<不>

將會係產品內以最大限度地使用天然環保成份!

本身佢個極緻完美精華液我都有用開


真係可以改善面上嘅暗黃問題

最重要這個質地較輕盈


我最怕用完嗰啲精華係有油淋淋嘅感覺

你一個完美精華液搽上肌膚瞬間就吸收晒

早晚各使用一次

仲有佢個香味仲令覺得Relax呢

不過係用精華液之前,如果用埋佢嘅精華露就更加好啦


佢嘅精華露除咗可以幫皮膚保濕


佢入邊含有一個甘醇酸嘅成份

仲可以幫皮膚去角質

千祈唔好睇小呢個步驟,用完佢再用精華液就會更加吸收啦

可以更加發揮去色斑及均勻膚色嘅效果

查完精華,早上就用返葡萄蔓極緻完美亮白日霜 SPF20


佢除咗有保濕鎖水嘅功效,仲有SPF 20防曬因子

而且仲有輕微嘅遮瑕效果


用完可以修飾毛孔,而且不含油份

有啲人仲可以當佢係Makeup Base咁用添

夜晚就用葡萄蔓極緻完美凝白晚霜


佢可以令肌膚變得光滑、透亮

夜晚係細胞再生嘅時間

所以一定要多啲比營養佢

佢入邊含有的葡萄蔓萃取液,

係具有顯著的抗氧化功能,


能夠中和自由基,打擊黑色素形成,

一瞓醒就睇到自己肌膚變得更加亮白啦

---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~

沒有留言:

張貼留言