Cayin

2018年2月3日 星期六

DermaWand逆齡射頻活氧棒

年紀增長

皮膚嘅問題就會越來越多

呢個係正常現象!因為人係會衰老

我哋可以做嘅嘢就係「延遲衰老」

各大嘅護膚都係不停咁幫我地去解決唔同嘅問題

不過都市人多數都好繁忙

有時出去要做一次Facial都要花上幾個鐘

好似我呢啲做咗媽咪嘅師奶又邊有咁多時間成日去

所以係屋企就要靠自己努力啦

今舖我就嘗試用呢枝DermaWand逆齡射頻活氧棒


體驗一下可以係屋企進行肌膚凍齡革命!

佢係採用專業嘅美容院儀器技術



將低功率、高頻率的RF射頻聚焦於膠原蛋白所在嘅真皮層

從而喚醒細胞力量

咁就可以幫我地減少皺紋、細紋、對抗皮膚鬆弛、缺水乾燥等等問題

就會比起平時嘅家居護理

更加深層咁滿足皮膚嘅需要

而且佢嘅專利技術設計已經係70多個國家得到認可

全球銷售超過250萬部

具有臨床實驗證明,咁聽到也安心使用!


好啦~唔好講咁多!即刻馬上用下先

首先梗係要洗乾淨塊面先啦

再用適量DermaWand Pre-Face面霜或者保濕面霜塗均成個面同埋眼周位置

啱啱開始使用嗰陣

記住要揀選低度數


千祈唔好一次過開太高

比皮膚適應左先

之後等皮膚適應左



之後就可以慢慢緊提升強度啦

佢總共有一至九度可以俾我哋選擇!

過程只有3分鐘

按摩整個面嘅肌膚

可以針對需要改善嘅部位例如眼尾

雙下巴嘅位置

中途亦都可以調節度數

照顧肌膚唔同嘅需要

中途嘅過程會有少少暖

因為射頻技術,每秒可以震動10萬次循環微電流按摩皮膚


我自己用完之後好明顯係睇到個膚色改善咗

同埋水份都亦有提升

皮膚更加緊致,尤其是個虎紋同埋眼尾嘅位置就最為明顯

仲有連毛孔都細咗


每日早晚一次,每次3分鐘

---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~

沒有留言:

張貼留言