Cayin

2018年1月18日 星期四

甜蜜淨化Lunasol SS18春妝系列

化妝!我日日都要化!

每一日我都要拎我嘅化妝品出嚟!

花15至30分鐘去整靚個樣

係呢個時間,如果可以望住啲靚嘅化妝品去化妝,

我嘅心情都會開心好多!

我諗好多人都會認同呢個講法!

最近我就同老婆Makiya去參加Lunasol Event


一入到去,已經見到七彩繽紛嘅馬卡龍!



真係好靚!心情都興奮!

當日仲有Echo化妝師示範Lunasol SS18春妝系列妝容


之後就一齊整馬卡龍!


一睇個馬卡龍都覺得好肉麻,全部都係我老公個名

咁氹到佢開心我都開心~



Anita老師做非常之細心


示範好多唔同嘅裝飾俾我哋

我返到嚟屋企

第日馬上即刻食咗三個

真係好好味

好啦~講返正題先

先講下甜蜜柔光眼影組合



總共有四款,其中一款係限量發售

如果收到嘅就係[[打造型格精緻眼妝]]


唔好睇佢係有綠色眼影就覺得好難Handle

其實塗上眼真係好靚㗎


先用白色打底再用啡色塗在眼皮中間嘅位置

之後再用綠色放喺眼尾嘅位置

三個步驟就可以簡單咁完成個眼妝啦

眼影質感細滑,而且又貼服

真係令我愛不釋手!

之後仲有一枝彩妝筆!


同樣都係輕盈易推,質感細滑

仲要一物幾用

又可以當作胭脂,唇膏同埋眼影

擺喺化妝袋入邊真係慳返唔少位!

我手頭呢一支仲要係Berry Pick


打造甜蜜張咁嘅粉紅色真係話咁易啦!

---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~

沒有留言:

張貼留言