Cayin

2017年12月14日 星期四

提升你所喜愛嘅秀髮效果Kerasilk Premium Hair Care

自從開始漂頭髮之後

因為不停幫頭髮上色

慢慢頭髮都變得好乾旱

髮尾開叉嘅情況係超級嚴重

所以一定要揀選專針對受損頭髮嘅產品

今次我就收到呢一盒好有型嘅Kerasilk Premium Hair Care


典雅夢魅美髮套裝

我自己用左一排之後都覺得頭髮變得順滑柔軟左


最重要就係有嗰種豐盈感!

後來睇新產品資料

原來佢係Kerasilk絲蛋白護理系列

結合絲蛋白、角蛋白以及多款珍貴活性成分

每日洗頭髮嘅時候都用佢

就可以長效維持美麗嘅秀髮效果啦

今次最鍾意就係佢呢一支香水


冇錯!冇聽錯!真係頭髮嘅香水!

佢香味係非常之高貴典雅

而且仲可以為頭髮添加光澤感


呢個冬天仲可以預防靜電添

一個行街都一路聞到陣陣嘅香味

而且個香味仲維持好耐㗎

每晚洗完頭髮我都會用呢個極緻順滑髮膜


只需要大約$5嘅份量


去按摩一下髮尾兩分鐘,再用清水洗返乾淨


頭髮真係會好好多

我而家每一晚都會用佢!我覺得非常之好!

之後令到頭髮都好易打理

之後洗完頭,用風筒吹乾嘅時候,

我都會習慣用精華露


睇落去,質感好似好厚重咁,

但係其實塗上頭髮之後,

係非常之快吸收!


千祈唔好睇少一個精華露嘅步驟!

佢可以減少第二朝夾曲頭髮之後嘅毛燥感!

簡單來講就好似一個面膜咁

令頭髮變得更好後,之後點樣set頭髮都容易好多架!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~

沒有留言:

張貼留言