Cayin

2017年12月20日 星期三

「一支搞掂曬」多用途Bio Oil

我手上呢一支油


可以話喺樂樂未出世之前已經陪伴着我

我每兩個星期就會去按摩一次

每一次我都會帶住佢係身邊

數數手指!

都陪左我六七年啦~~~

其實都可以話係忠實粉絲~~~


我仲記得嗰陣時我有樂樂

懷孕嗰九個月,我啲肚紋係超級勁

由其是就嚟生既最後兩個月,

嗰時天氣啱啱轉涼,皮膚係超級乾燥

我個肚皮係非常癢,回想起那斷日子真係好辛苦

好彩就係呢一支油幫咗我!

其實佢除咗幫助去除妊娠紋之外仲可以幫助去除疤痕

仲可以改善不均勻膚色

一物幾用

Bio-Oil的配方融合了植物精華和維他命...

Bio-Oil含突破性的PurCellin Oil™,

有效保持 Bio-Oil質地輕柔清爽,

確保維他命和植物精華更易被肌膚吸收,

Bio-Oil通過了“歐洲化妝品議會與理事會”規定的相關安全評估

其中使用的每種成分均接受了毒理學、化學結構、含量與日接觸量的評估,

並被確認可以安全使用(包括孕婦)

個香味好容易令人接受


有少少淡淡的玫瑰香味

有陣時我仲會倒少少出嚟,

用來按摩一下手踭腳踭嘅位,


質地不會太厚重,

塗上手一瞬間就好快被吸收

可以話係大肚婆同埋乾燥肌膚嘅人嘅恩物黎!

而且依家仲有好多唔同嘅size


HK$ 110.00 (60ml)
HK$ 180.00 (125ml)
HK$ 250.00 (200ml)

性價比都好高!細細支帶去旅行用都好方便~~~

---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~

沒有留言:

張貼留言