Cayin

2017年11月27日 星期一

去皺紋, 減淡笑紋就是如此輕鬆

早前睇過一編報導,

笑紋主要係因為面頰同下顎肌肉衰退而被積聚嘅老舊物向下拉而引起,

我日日都笑到痴線,所以我笑紋一向都好明顯,

SK-II R.N.A.立體緊緻精華霜就喺我最愛嘅去皺紋嘅護膚品


SK-II,skii,緊緻面霜,護膚步驟

SK-II,skii,緊緻面霜,護膚步驟

SK-II,skii,緊緻面霜,護膚步驟



我之前去左SK-II R.N.A.Power Series Event

同Makiyo一齊去體驗,聽聽產品嘅功效同示範,

SK-II,skii,緊緻面霜,護膚步驟

SK-II,skii,緊緻面霜,護膚步驟

只要每日keep住用SK-II R.N.A.立體緊緻精華霜,


再配合按摩就可以有效減淡笑紋!
SK-II,skii,緊緻面霜,護膚步驟


配合埋我平日都用嘅R.N.A.彈性再生精華,

有90%以上嘅天然酵母PITERA™,

可以令肌膚有返彈性,毛孔仲細咗添!

嚟緊開始轉天氣,

皮膚好多時候都適應唔到

成塊面都會好多皺紋,

甚至有甩皮嘅問題

所以揀選產品要好小心,好重要架

用咗R.N.A.Power Essence 同 Cream之後,面部嘅細紋少咗


SK-II,skii,緊緻面霜,護膚步驟


好自然望落都係年輕好多啦!

SK-II,skii,緊緻面霜,護膚步驟


每一次按摩完,皮膚都會好滑!

重點係兩條笑紋都無咁深!

立刻預約Magic Ring肌膚測試諮詢服務: https://goo.gl/WLNVoJ

睇吓可以點樣改善膚質,完成後仲可以獲得皇牌試用套裝!

沒有留言:

張貼留言