Cayin

2017年9月21日 星期四

[好推介]bareMinerals BAREPRO 高效無瑕活膚粉底液

礦物粉對皮膚比較好,

相信好多人都會知道,

前一陣子因為樂樂放暑假

我同佢係不停咁出去戶外活動

又暴曬,加上天氣又唔穩定!皮膚越嚟越差

除咗要注意保養之外

化妝嘅步產品都需要改變

我這個懶人終於都會肯愛惜肌膚

bareMinerals這個品牌一向都好標榜天然


我自己本身都有用開佢嘅礦物粉

今次又有產品收到啦

就係佢嘅BAREPRO 高效無瑕活膚粉底液 SPF 20


同樣都冇令我失望,一樣有驚喜

其實粉底液嘅要求我都不多

只要遮瑕度OK同埋夠透薄就可以啦

最重要就係而家呢啲天氣,

到下午都仲可以keep個妝!

bareMinerals BAREPRO 高效無瑕活膚粉底液有SPF 20

質地非常之水潤感,輕輕點幾點喺面上,



再用這個LUXE PERFORMANCE BRUSH 極緻遮瑕粉底掃

由內至外慢慢掃開,


一分鐘都唔使已經可以輕易咁完成嘅底妝


甚至連黑眼圈嘅遮瑕膏都唔使點落

個粉底已幫我遮蓋到眼圈

效果仲非常之透薄又貼面,我非常之鍾意

我自己都好推介呢一個粉底液

打破「長效遮瑕=傷皮膚」的定律,

重新定義專業高效粉底液,不含防腐劑及有害化學物質,

臨床實證連續4週帶妝進睡亦不會堵塞毛孔或引致粉刺暗瘡,

即使睡覺不卸妝也不傷肌膚

咁當然最好就唔好帶妝瞓覺啦

即係我哋揀選產品的時候,

可以揀選一啲唔會傷害皮膚嘅粉底液

採用專利Mineral Lock Long-Wear Technology礦物鎖色持妝技術,

讓粉底如磁石般迅速貼合面部肌膚,

糅合木瓜酵素等護膚成分,化妝同時呵護肌膚,重塑柔滑膚質

佢個化妝掃亦都係好幫到手,

我成日都話工具好,化妝自自然然可以得心應手,

bareMinerals一向都係唔錯架!

呢個粉底仲可以二十四小時保持持久妝容

提提大家,如果用手指或sponge上會吸收了粉底的滋潤成份,

我個人覺得感覺就冇咁好,

用化妝掃上係好好多,

獨特圓頭斜角形設計可緊貼面部弧度線條及鼻翼等微細位置,

輕易塑造出柔焦般的高度遮瑕

另外我想講講佢個極緻顯色俏唇系列

Statement Matte Liquid Lipcolor #VIP


第一次嘗試佢個液質唇膏


個感覺比我真係幾潤


而且亦都好容易上色



最重要係我咁多咁乾的唇紋

用完個效果都好好

超美呢!

而個唇膏個質地亦都一樣係好水潤
rebound color


平時我用完唇膏好多時都會有好多乾紋

但係呢一個完全冇呢個問題

呢一個顏色仲可以平日出街都用


成個妝容都會突出啲



沒有留言:

張貼留言