Cayin

2017年8月6日 星期日

The Body Shop 最新洗髮及護髮產品

真心要推介呢!

我一向也成日攪個面,

好少走去好用心去揾有乜好東東去護理頭髮,

不過看來真係需要啦!

因為我個頭成日夾又成日染

點會唔乾旱呢

最近我就收到The Body Shop幾枝洗髮產品,


覺得非常好用喔!

先講富士綠茶清爽潔淨頭皮磨砂霜


無矽配方,適合中性髮質及100%素食者適用,


結合日本綠茶、薄荷醇,

鹽晶和社群貿易蜂蜜,

使用時係於按摩頭皮時有助刺激血液循環,

涼涼地咁,又幾舒服!

啲粒子又不太粗,一路磨都覺得好舒服,



刺激血液循環,頭髮都生得快啲,

我自己用咗一個星期多,感覺好似頭髮都生多咗,

因為我成日有脫髮嘅問題,

我覺得自己嘅前額好禿,所以磨砂嘅位置都會喺前額做多少少,

又可以順便幫頭皮做返一個深層清潔!

我自己都有啲驚訝The Body Shop嘅洗頭水真係做得真係唔錯,

用完之後啲頭髮係順滑左好多,

跟住又減少咗好多毛燥!

而呢個生薑頭皮護理洗髮露同樣都好得我喜歡


因為有生薑,所以令人好精神,

生薑可以喚醒頭皮,有效清潔及滋潤頭皮,

仲可以幫助去除頭皮屑!


富士綠茶清爽補濕護髮素



無矽配方,適合中性髮質及100%素食者適用,

即係我媽媽都可以用,因為我媽媽係唔食肉,

結合日本綠茶、薄荷醇,鹽晶和社群貿易蜂蜜,


護髮素個感覺又唔會太油膩,

我覺得真係唔錯,我會再回購!


每一晚洗完頭之後用少少護髮素

按摩一下髮尾再過水,髮質就會好好多呢!

由厄瓜多爾嘅社群貿易成熟香蕉整成,




中至乾性髮質都啱用,香蕉滋養洗髮露

用完每條頭髮都充滿香噴噴香蕉香味!


深層滋養乾性及受損髮質,秀髮重現柔軟順滑質感


---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo

沒有留言:

張貼留言