Cayin

2017年8月28日 星期一

SK-II R.N.A.Power Series & NEW Magnetic Booster Launch Event

成日都會聽到導入儀!數一數,

我屋企都有四部導入儀!

但專係針對眼睛的,卻一部也無!嗚...

今次SKII也推出埋導入儀呀

上星期我就去左SK-II R.N.A.Power Series & NEW Magnetic Booster Launch Event



一望,真係非常精緻!加上用返SKII的紅色做設計,好靚!


同Makiyo一齊去體驗,聽聽產品的功效及示範,


未聽已好有興趣,全新推出的Magnetic Booster 磁力微振導入儀,當日見到MODEL示範完,

成個面也V左 , 西利~


每分鐘震動高達7000 次,只要把手放在圖中有鐵的位置,



導入儀就會振動,非常之方便,

平時可能你會覺得好多護膚品個滲透力都好似唔夠咁,

我哋可以用佢去幫我地將啲產品既滲透力加強,

足足有效提升護膚品的滲透效果達3倍,

真係唔好睇小,用來按下隻眼都幾棒,

放到皮膚都有少少凍冰冰,每個朝頭早,

我一起身照鏡好自然就見到雙眼同埋下巴浮腫,


用呢一個去按摩一下就正,第一個外型又細,好方便我!


隨手都可以拎來按摩!

配合埋我平日也用的R.N.A Power Essence & Cream,

就可以更加吸收,效果更加好啦!


有時冬天嘅變化好大


皮膚好多時候都適應唔到

成個面都會係好多皺紋,

甚至有脫皮嘅問題

所以揀選產品要好小心,好重要的


用咗之後,所有面部嘅細紋都會少咗


好自然望落都係年輕好多啦!每一次按摩完,皮膚都會好滑!


---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo

沒有留言:

張貼留言