Cayin

2017年8月10日 星期四

Kiehl's 「先試後買」5分鐘皮膚護理分析

好多時候我哋去專櫃買嘢,

都係售貨員揀選一啲合適嘅產品俾我哋,

但係有時返到屋企一用之後,

又會覺得唔係好適合自己,

但係又好慘地冇得退貨,擺屋企又浪費!

日積月累,屋企又有好多冇用嘅護膚品!

非常之浪費又徒錢!

Kiehl's明白呢個道理,

最近就嚟個「先試後買」


即係客人入到來,會先幫佢做個詳細皮膚分析


去測試你係咩皮膚嘅性質

再幫你揀選合適嘅護膚品,


再送贈Sample予客人合適嘅試用裝!


讓各位先試清楚才選擇購買最合適自己的產品!

仲要皮膚分析只需要5分鐘!

絕對唔會好浪費大家時間,試咗好用先返去再買!

咁就唔會浪費金錢同產品!

有興趣嘅朋友就快啲去睇下啦

另外今日想介紹兩隻產品比大家

就係佢哋嘅深層保濕同埋強效淡紋產品


正正亦都係我最需要解決嘅兩個皮膚問題

首先講下保濕導入精華


入邊含有紫蘇葉精華,仲有強效嘅玻尿酸

塗上面,一推開即時可以給予肌膚活力,

保濕能力都超級強!


用完之後一整晚都覺得好舒服,完全沒有繃緊嘅感覺,


質地真係好水潤,望落好似乳液質地,

但係一推開會轉化成特強嘅水珠,

最重要嘅係咩皮膚都用得呀!

保濕能力仲可以長達72小時!

另外呢支維他命C抗衰老精華


一邊蘊含高濃度10.5%純正維他命C,

可想言之,佢嘅效果就可以減淡細紋


仲可以保護肌膚免受自由基嘅傷害,

從而改善呢個膚質粗糙問題,

確實真係用咗一段時間係睇到皮膚更有光澤

同埋個虎紋都冇咁明顯

我自己都好鍾意

但係質地就會比較帶有少少油

我有時會晚上先會使用,因為晚上會開冷氣

皮膚又會較乾!

用咗佢!晚上就可以比營養啲皮膚啦

---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo



沒有留言:

張貼留言