Cayin

2017年7月20日 星期四

琥珀美容Amber Beauty - 水潤保濕透白treatment

已經唔係第一次去琥珀美容(Amber Beauty)做療程


你嗰間美容院比我感覺係好好嘅,


因為係好少會推銷客人,

創辦人一直都係講求憑良心,要有人情味!

而且一望到Amber Beauty,又會好自然見到個代言人

清純健康形象深入民心!

我自己都好鍾意佢,甜美型!

今次嘅Facial就係水潤保濕透白treatment



點解我會揀佢?

咪就係因為呢個天氣實在太熱啦

曬到皮膚都好乾

所以點樣都好,都要比人哋搞一搞,幫下我補充水份,

治療師首先會幫我做一個皮膚分析

然後就幫我洗面同埋針清


跟住就做一個精華導入,


精華係高濃度嘅透明質酸精華

使用殿堂級海洋護膚品牌 ALGODERMIA® 多美雅的

「Revital Tonic海洋精華再生水 」

以超低溫技術提鍊的「 海藻汁液透明質酸精華 」

含多種人體不可缺少的微量元素、無機鹽、礦物質

可以保濕、排毒、軟化皮膚

舒緩炎症或敏感皮膚及減少皺紋形成

之後就幫肌膚做一個按摩


過程實在太舒服啦,我都瞓着咗

最好嘅效果就係按完面之後,

成個面都V晒,

雙眼都冇咁水腫,

最後敷返一個保濕面膜去作一個舒緩


成個療程都好舒服,

瞓一覺又可以幫到肌膚變靚靚!

---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo

沒有留言:

張貼留言